برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

سریع ترین روش آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان

 

SkoolOfCode با استفاده از پروژه‌هایی که به‌عنوان تکالیف خانگی آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  در طی کلاس‌های آنلاین ارائه می‌شوند، روشی را که بچه‌ها یاد می‌گیرند و با برنامه‌نویسی درگیر می‌شوند، از طریق پلتفرم کتاب کار کدنویسی خلاقانه خود متحول می‌کند.

 

SkoolOfCode با ماموریت آشنا کردن کودکان با دنیای شگفت انگیز کدنویسی، یک تجربه یادگیری منحصر به فرد ایجاد کرده است که برنامه درسی طراحی شده ویژه را با فعالیت های کدنویسی عملی ترکیب می کند.

 

این یک برنامه درسی کد نویسی جامع ارائه می دهد که  آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان مفاهیم و زبان های مختلف برنامه نویسی را پوشش می دهد و به بچه ها اجازه می دهد پایه ای قوی در برنامه نویسی ایجاد کنند. با استفاده از فرمت کتاب کار، SkoolOfCode تضمین می کند که کودکان می توانند ب آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان ا سرعت خود یاد بگیرند و پیشرفت خود را به طور سیستماتیک دنبال کنند.

 

این پلتفرم با ارائه چالش ها و پروژه های کدنویسی که هم سرگرم کننده و هم آموزشی هستند، خلاقیت و مهارت های حل مسئله را تشویق می کند.

 

از طریق این رویکرد، SkoolOfCode به دانش‌آموزان  آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان جوان قدرت می‌دهد تا پتانسیل خود را باز کنند و از امکانات بی‌پایان کدنویسی استفاده کنند و آنها را در مسیر تبدیل شدن به خالقان دیجیتالی آینده قرار دهد. بنابراین، چرا منتظر بمانید تا امروز یک کلاس آزمایشی رایگان را رزرو کنید.

 

 

 

توسط – Mehak Dabra، رئیس Scratch و DA و مدرس SkoolOfCode با مدرک کارشناسی ارشد در برنامه های کامپیوتری. او از تدریس و بودن با ذهن جوان لذت می برد.

 

سفر برنامه نویسی فرزندتان را شروع کنید

حساب رایگان خود را ایجاد کنید تا فرزند خود را در مسیر موفقیت شروع کنید

 

اکنون ثبت نام کنید

آخرین پست ها

ساختن خاطرات، شکوفا کردن ذهن ها: لذت آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  یادگیری تجربی در خانه

باز کردن قدرت متغیرهای ابری در اسکرچ: یک ماجراجویی کدنویسی برای کودکان

ظهور کدگذاری: شکل جدیدی از سواد در عصر دیجیتال

فکر کنید، بپرسید، آزمایش کنید، به اشتراک بگذارید: پرورش دانشمند در هر کودک

ویروس های کامپیوتری: راهنمای پیشگیری برای دانش آموزان و والدین

 

SkoolOfCode برترین پلتفرم یادگیری آموزش کار با  Learning how to work with the Scratch program for children برنامه اسکرچ برای کودکان  کدنویسی برای ذهن های جوان است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد