برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

مهم ترین کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان

و برخی از اردوگاه ها کمک های مالی ارائه می کنند کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان . برای ایده های کمپ در منطقه خود، فهرست راهنمای "یافتن یک کمپ" انجمن کمپ آمریکا را بررسی کنید.

 

کمپ ها همچنین مکان فوق العاده ای برای جوانان و نوجوانان برای یافتن مشاغل تابستانی هستند. وب‌سایت‌های YMCA محلی خود و سایر کمپ‌های تابستانی را بررسی کنید تا ببینید که آیا  کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان موقعیت‌های مشاور یا برنامه‌های مشاوره در آموزش (C.I.T.) را ارائه می‌دهند، یا هیئت شغلی انجمن کمپ آمریکا را بررسی کنید.

 

برنامه های طبیعت گردی

برای مبارزه با اختلال کمبود طبیعت، به فرزندتان آموزش طبیعت گردی در مدرسه ملی رهبری در فضای باز (NOLS) یا Outward Bound بدهید که به بچه ها رهبری و مهارت کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  های دیگر، از جمله کوله پشتی و ایمنی در طبیعت بیابان را آموزش می دهد. (هر دو برنامه گران هستند، اما کمک مالی ارائه می‌دهند.) کمپ وولمن در دامنه‌های سیرا نوادا با الهام از Quaker با قیمت‌های مقرون به صرفه است و تلاش می‌کند «جامعه ایمن و باز» ایجاد کند.

 

مشاغل موزه و کارآموزی

اسکان یک جوان علاقه مند به هنر؟ در جستجوی شغل تابستانی خود از موزه محلی خود فراتر نروید. به عنوان مثال، موزه علوم در بوستون، یک برنامه کارآموزی تابستانی برای جوانان 14 تا 18 ساله دارد. و موسسه هنر شیکاگو طیف وسیعی از برنامه‌های نوجوانان را ارائه می‌دهد که شامل دوره‌های کارآموزی و کلاس‌هایی برای نوجوانان می‌شود.

 

موقعیت های داوطلب

داوطلب شدن مهارت‌های شغلی را ایجاد می‌کند و اغلب  کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان منجر به موقعیت پرداختی می‌شود. حتی اگر یک شغل داوطلبانه هرگز منجر به پرداخت حقوق نشود، به بچه‌ها اجازه می‌دهد تا در جامعه خود مشارکت کنند و مسئولیت‌پذیری را بیاموزند و در عین حال رزومه خود را بسازند. بیمارستان کودکان فونیکس برنامه هایی را برای نوجوانان جوان و نوجوانی که می خواهند در مورد کار در مراقبت های بهداشتی بیشتر بیاموزند ارائه می دهد. همچنین یک برنامه استریپر آب نبات برای افراد 13 تا 15 ساله و یک برنامه داوطلبانه تابستانی فشرده برای کودکان 16 سال به بالا وجود دارد.

 

برای نوجوانانی که هوس یک ماجراجویی  آموزش برنامه نویسی نوجوانان دوردست هستند، برنامه آمیگوس آنها را در کشورهایی در آمریکای شمالی، دریای کارائیب، و آمریکای مرکزی و جنوبی قرار می دهد، جایی که آنها با یک خانواده محلی زندگی می کنند و در جامعه کار می کنند. این برنامه ها می توانند بسیار گران باشند، اما تبلیغ می کنند که کمک مالی ارائه می دهند.

 

برنامه های دولتی

دفاتر شهردار شهر اغلب برنامه های تابستانی را برای کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  جوانان ارائه می کنند. دپارتمان پارک‌ها و تفریحات شهر سیاتل دارای طیف وسیعی از فرصت‌های شغلی برای جوانان، داوطلبان و داوطلبان است. در سانفرانسیسکو، بچه های 14 تا 18 ساله می توانند دوشادوش افسران پلیس از طریق برنامه کادت مجری قانون کار کنند.

 

کلاس های تابستانی

چه کلاسی در نجوم، دمیدن شیشه یا CPR باشد، مدرسه کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  تابستانی ذهن فرزند شما را به سمت اطلاعات جدید و مهارت های تازه باز می کند. اکنون بسیاری از کالج‌ها برنامه‌های تابستانی را برای نوجوانان و نوجوانان ارائه می‌دهند که به هدایت بچه‌ها به سمت دانشگاه کمک می‌کند. همانطور که کیت شاتزکین اشاره می کند: "تابستان زمان فوق العاده ای برای رویاپردازی است و کلاس های آموزشی در محوطه دانشگاه به فرزند شما کمک می کند آینده خود را به عنوان یک دانشجو تصور کند."

 

Lavner Education اردوهای تابستانی STEM را در 35 کالج و دانشگاه - حتی Ivy League - ارائه می دهد. بسیاری از کالج‌های محلی، مانند کالج شهر سانفرانسیسکو، کلاس‌های تابستانی دارند که مخصوص دانش‌آموزان دبیرستانی و راهنمایی است. برخی از موزه‌ها، مانند موزه هنرهای مدرن نیویورک، کلاس‌های  Summer classes for children and teenagers رایگان برای نوجوانان در همه زمینه‌ها از ساختن هنرهای ناخواسته گرفته تا ساخت روبات‌ها برگزار می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد