برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

اهمیت یادگیری هوش مصنوعی برای دانش آموزان


QuillBot علاوه بر بازسازی جملات هوش مصنوعی برای دانش آموزان ، پیشنهاداتی را برای تصحیح اشتباهات دستور زبان و افزایش روانی جملات ارائه می دهد و اطمینان حاصل می کند که کار دانش آموزان هم دقیق و هم واضح است.

محدودیت های Quillbot

اگرچه QuillBot در بازنویسی ماهر است، اما مواردی وجود دارد که ممکن است به طور کامل متن ظریف جملات خاص را درک یا حفظ نکند، که منجر به پیشنهاداتی می شود هوش مصنوعی برای دانش آموزان  که ممکن است نامشخص نباشد. به همین دلیل، برخی از افراد ممکن است جایگزین Quillbot را ترجیح دهند

QuillBot هر دو نسخه رایگان و پریمیوم را ارائه می دهد. برخی از دانش آموزان خاطرنشان کرده اند که نسخه رایگان، در عین مفید بودن، محدودیت هایی در مورد تعداد کلمات و دسترسی به همه ویژگی ها دارد. این ممکن است برای کسانی که به استفاده گسترده نیاز دارند نیاز به ارتقاء داشته باشد.

گاهی اوقات، QuillBot ممکن است بیشتر از سای هوش مصنوعی برای دانش آموزان رین به سمت مترادف‌ها یا عبارات خاصی متمایل شود که در صورت عدم بررسی مجدد، منجر به تکرار احتمالی واژگان می‌شود.

برای جملات بسیار پیچیده یا تخصصی، به ویژه جملاتی که مربوط به موضوعات خاص دانشگاهی یا علمی هستند، QuillBot ممکن است گهگاه برای ارائه یک بازنویسی رضایت‌بخش تلاش کند.

قیمت گذاری Quillbot

رایگان

حق بیمه: 19.95 دلار در ماه برای هر کاربر

رتبه بندی و بررسی های Quillbot

G2: N/A

Capterra: 4.6/5 (100+ بررسی)

3. نمرات

داشبورد گریدسکوپ

از طریق Gradescope

درجه بندی و ارزیابی، که به طور سنتی  هوش مصنوعی برای دانش آموزان زمان بر و اغلب ذهنی است، در قرن بیست و یکم با معرفی Gradescope تغییر چهره داده است. این پلتفرم تقویت‌شده با هوش مصنوعی به‌طور خاص برای ساده‌سازی فرآیند نمره‌دهی برای مربیان و ارائه بازخورد ارزشمند برای دانش‌آموزان طراحی شده است.

 

با روبریک های دقیق استفاده شده در Gradescope، دانش آموزان به وضوح درک می کنند که چگونه ارزیابی می شوند، ذهنیت را به حداقل می رساند و عدالت را ترویج می کند. از آنجایی که مربیان می توانند پاسخ های مشابه را به صورت دسته ای درجه بندی کنند، دانش آموزان حتی در کلاس های بزرگ بازخورد ثابتی دارند.

 

کارایی Gradescope به این معنی است هوش مصنوعی برای دانش آموزان  که مربیان می توانند تکالیف را سریعتر درجه بندی کنند، که منجر به بازخورد سریعتر برای دانش آموزان می شود. حاشیه نویسی های مستقیم روی تکالیف به دانش آموزان اجازه می دهد تا ببینند دقیقاً کجا برتر بودند یا کجا نیاز به پیشرفت دارند و درک و رشد بهتر را تسهیل می کند.

 

Gradescope، با ترکیبی از بهبود هوش مصنوعی و طراحی کاربر محور، چشم انداز ارزیابی های آکادمیک را تغییر می دهد. برای دانش آموزان، این فقط در مورد دریافت نمرات نیست، بلکه به دست آوردن بینشی واضح تر و شفاف تر از پیشرفت تحصیلی و زمینه های رشد آنهاست.

 

بهترین ویژگی های Gradescope

Gradescope به مربیان اجازه می دهد تا  هوش مصنوعی برای دانش آموزان روبریک های دقیق ایجاد کنند، و اطمینان حاصل شود که معیارهای درجه بندی سازگار و شفاف هستند. هنگامی که یک روبریک برای یک پاسخ خاص تنظیم می شود، می توان آن را برای پاسخ های مشابه اعمال کرد و روند را تسریع کرد

این پلتفرم یک رابط کاربری آسان را فراهم می کند که در آن تکالیف می توانند اسکن و آپلود شوند. از فرمت های مختلف پشتیبانی می کند و آن را برای انواع مختلف ارزیابی ها همه کاره می کند

مربیان می توانند بازخورد و حاشیه نویسی خاصی را مستقیماً در مورد کار ارسالی ارائه دهند

Gradescope می تواند تکالیف را تجزیه و تحلیل کند تا شباهت های بالقوه با سایر موارد ارسالی را شناسایی کند و به حفظ یکپارچگی تحصیلی کمک کند.

Gradescope می تواند به طور یکپارچه با سیستم عامل های LMS محبوب ادغام شود و اطمینان حاصل کند که نمرات و بازخوردها به راحتی برای دانش آموزان قابل دسترسی است.

محدودیت های درجه بندی

برای مربیانی که با این پلتفرم آشنا نیستند، تنظیم تکالیف و روبریک ها در Gradescope ممکن است در ابتدا مدتی طول بکشد. این نیاز به درک متدولوژی درجه بندی  هوش مصنوعی برای دانش آموزان و رابط کاربری منحصر به فرد پلت فرم دارد

اگر پاسخ‌های کتبی دانش‌آموزان (برای تکالیف اسکن‌شده) واضح یا خوانا نباشد، پلتفرم می‌تواند آنها را به درستی شناسایی و دسته‌بندی کند، که گاهی اوقات می‌تواند بر روند نمره‌دهی تأثیر بگذارد.

در حالی که درجه بندی به کمک هوش   آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  مصنوعی Gradescope انقلابی است، برای انواع سؤالات خاص بهترین کار را دارد. پاسخ‌های ذهنی یا بازتر ممکن است از ویژگی درجه‌بندی دسته‌ای سود زیادی نبرند

در حالی که هدف Gradescope ادغام با بسیاری از سیستم‌های مدیریت یادگیری است، ممکن است مشکلات یا اختلافات همگام‌سازی گاه به گاه ایجاد شود که نیاز به مداخله دستی دارد.

قیمت گذاری گریدسکوپ

پایه: 1 دلار در ماه برای هر کاربر

تیم: 3 دلار در ماه برای هر کاربر

انفرادی: 3 دلار در ماه برای هر کاربر

رتبه بندی و بررسی های Gradescope

G2: 4.1/5 (بیش از 6 مرور)

Capterra: 4.7/5 (3+ بررسی)

این ابزارهای تقویم هوش مصنوعی را بررسی کنید!

 

4. Otter.ai

داشبورد Otter.ai

از طریق Otter.ai

در دنیای پرشتاب دانشگاهی امروزی، که س هوش مصنوعی برای دانش آموزان خنرانی‌ها، سمینارها و بحث‌های گروهی معمول هستند، داشتن ابزاری برای ضبط، رونویسی و تحلیل محتوای گفتاری می‌تواند ارزشمند باشد. وارد Otter.ai شوید، یک سرویس رونویسی پیشرفته با هوش مصنوعی که برای دانشجویان بی‌شماری بازی را تغییر داده است.

 

با تبدیل گفتار به متن در زمان واقعی، Otter.ai فقط رونویسی نمی کند. نحوه تعامل دانش آموزان با محتوای شنیداری را تغییر می دهد. با Otter.ai، دانش‌آموزان می‌توانند هر کلمه از یک سخنرانی را ضبط کنند و اطمینان حاصل کنند که هیچ جزئیات مهمی از دست نمی‌رود. بدون فشار یادداشت برداری، دانش آموزان می توانند در طول سخنرانی ها حضور بیشتری داشته باشند و بر درک و درونی کردن محتوا تمرکز کنند.

 

رونوشت‌ها می‌توانند کمک ارزشمندی برای مطالعه باشند و به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا محتوای درسی خود را به طور مؤثرتری بازبینی و اصلاح کنند.  Artificial intelligence for students برای دانش آموزان معلول یا غیر ناطی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد