برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

مهمترین کسب درآمد در نوجوانی با برنامه نویسی


مستقیم با مشتریان یا کارفرمایان آینده کمک  کسب درآمد در نوجوانی با برنامه نویسی می کند تا ارتباطات نادرست یا انتظارات غیر واقعی را از بین ببرید.

 

یک پلتفرم را انتخاب کنید و به آن بچسبید

راه اندازی خود بر روی پلتفرم های بیش از حد ممکن است وقت گیر باشد. بهتر است یکی را انتخاب کنید و زمانی را صرف آشنایی با آن کنید.

 

یک پلتفرم را انتخاب کنید و به آن بچسبید

به این ترتیب می توانید از ویژگی های آنها نهایت استفاده کسب درآمد در نوجوانی با برنامه نویسی  را ببرید. و در نهایت به یک نمایه واقعا قوی در مقابل 4 نمونه ضعیف تر خواهید رسید.

 

با این حال، بسیار توصیه می شود که اگر بیش از یک نمایه دارید، مطمئن شوید که همه آنها هماهنگ و به روز هستند.

 

در ابتدا به پروژه های بزرگ نپردازید

شما نمی خواهید بیش از آنچه می توانید بجوید گاز بگیرید. کسب درآمد در نوجوانی با برنامه نویسی  اطمینان حاصل کنید که تجربه کافی برای دانستن اینکه در چه زمینه‌هایی قوی و مطمئن هستید کسب کرده‌اید. با پروژه‌های کوچک‌تر و آسان‌تر شروع کنید و با ارتقای مهارت‌هایتان به پروژه‌های بزرگ‌تر برسید.

 

همچنین خوب است که چند کار را در جایگاه های مختلف انجام دهید تا احساس کنید در کدام یک از آنها بهترین کار را دارید.

 

قیمت پیشنهادی خود را در ابتدا پایین نگه دارید

اگر نرخ شما نسبت به میزان تجربه ای که دارید بسیار بالا باشد، احتمالاً شغل یا مشتری زیادی پیدا نمی کنید.

 

در این مرحله، باید در مورد آنچه می توانید انجام دهید کسب درآمد در نوجوانی با برنامه نویسی  واقع بین باشید. همانطور که تجربه بیشتری به دست می آورید و در کارهای پیچیده تر مطمئن می شوید، می توانید نرخ های خود را افزایش دهید.

 

طبق Salary.com [1]، میانگین نرخ ساعتی برای یک برنامه نویس سطح ابتدایی حدود 41 دلار در ساعت است.

 

حقوق و دستمزد Salary.com برای برنامه نویس

و طبق گفته Upwork، متوسط نرخ ساعتی برای یک کسب درآمد در نوجوانی با برنامه نویسی  توسعه دهنده مستقل حدود 20 دلار در ساعت است. با این حال، یک توسعه دهنده سطح پایه در یک محیط شرکتی ممکن است بیش از این هزینه بپردازد.

 

تسلیم نشو

طولانی ترین مسیر برای تبدیل شدن به یک توسعه دهند آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان ه وب حدود 4 سال است. این شامل گرفتن مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر یا یک کسب درآمد در نوجوانی با برنامه نویسی  رشته مرتبط است. سپس باید زمانی را صرف کسب تجربه کنید. این ممکن است یک سال بیشتر طول بکشد.

 

با توجه به studywebdevelopment.com[2]، اگر به عنوان یک توسعه‌دهنده علاقه‌مند به کار آزاد و کسب درآمد هستید، ممکن است تا 6 ماه طول بکشد تا موفق شوید. و با توجه به careerkarma.com[3]، ممکن است بین 6 تا 20 هفته طول بکشد تا شغلی به عنوان یک توسعه دهنده کامل پیدا کنید.

 

به یاد داشته باشید که اینها فقط دستورالعمل های خشن هستند و  کسب درآمد در نوجوانی با برنامه نویسی ممکن است خیلی سریعتر اتفاق بیفتد یا بیشتر طول بکشد. نکته کلیدی این است که به تلاش ادامه دهید، ثابت قدم باشید و در این مدت بر گسترش مهارت های خود تمرکز کنید.

 

مزیت مشاغل در کدنویسی این است که همیشه چیزی برای یادگیری وجود دارد.

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن مهارت ها از زمان آرام استفاده کنید. آموزش روشی عالی برای یادگیری است. ایجاد دوره های آنلاین برنامه نویسی آنلاین راهی عالی برای کسب درآمد از دانش موجود شماست. این می تواند منجر به درآمد اضافی شود.

 

سوالات متداول

آیا یادگیری کدنویسی سخت است؟

یادگیری کدنویسی آنقدرها هم سخت نیست. در حالی که منحنی یادگیری برای کدنویسی شیب دار است، ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا به طور پیوسته پیشرفت کنید.

 

در سال‌های بعدی و با تجربه‌تر به عنوان کدنویس، ایده واضح‌تری از اهداف هر پروژه خاص خواهید داشت. هر مسئله ممکن است پاسخ خود را در StackOverflow یا سایر وبلاگ های توسعه دهنده برجسته پیدا کند.

 

آیا می توانم بدون مدرک از کدنویسی کسب درآمد کنم؟

بله، بدون مدرک می توانید با کدنویسی درآمد کسب کنید. درست کسب درآمد در نوجوانی با برنامه نویسی  است که شما می توانید بدون اینکه پا در کلاس درس بگذارید، به عنوان یک کدنویس امرار معاش کنید.

 

اخیراً مورد توجه عموم قرار گرفته است که شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات مانند آمازون و آی‌بی‌ام دیگر برای موقعیت‌های ابتدایی، حتی موارد فنی مانند برنامه‌نویسی، مدرک چهار ساله نمی‌خواهند.

 

در عوض، بسیاری از برنامه نویسان دانش خود را از منابع اینترنتی مانند کانال های یوتیوب، FreeCodeCamp و Udemy گرفته اند.

 

ادمی

چگونه در نوجوانی از کدنویسی کسب درآمد کنیم؟

حتی در دوران نوجوانی می توانید از کدنویسی درآمد کسب کنید. اما احتمالاً باید با مقامات محلی بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ قانونی را زیر پا نمی گذارید. برای مثال، می‌توانید وبلاگی را راه‌اندازی کنید که به کدنویسی اختصاص داده شده است، کار قراردادی انجام دهید، برنامه‌های کاربردی تلفن همراه ایجاد کنید، کتاب‌های الکترونیکی بنویسید و بفروشید، یا به دیگران یاد دهید که چگونه به صورت آنلاین کدنویسی کنند.

 

آیا می توانم از کدنویسی کسب درآمد کنم؟

بله، شما می توانید از کدنویسی درآمد کسب کنید. راه های زیادی برای کسب درآمد از کدنویسی وجود دارد. می توانید در مسابقات کدنویسی مختلف شرکت کنید یا مهارت های توسعه دهنده وب یا برنامه نویس خود را گسترش دهید. این همچنین به شما این امکان را می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا به عنوان یک فریلنسرEarn money as a teenager with programming  درآمد کسب کنید، استخدام شوید یا کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد