برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

بهترین برنامه نویسی رباتیک برای کودکان


 می توانید با ثبت نام در دوره های آنلاین یا آموزش برنامه نویسی رباتیک برای کودکان  هایی که برای مبتدیان رباتیک ساخته شده اند، شروع کنید. به دنبال مواردی باشید که برای تازه واردان بدون تجربه قبلی طراحی شده اند، زیرا آنها به تدریج اصول را به شما آموزش می دهند.

 

کتاب‌ها و راهنمای مبتدیان زیادی در مورد برنامه‌نویسی رباتیک برای بچه‌ها پیدا خواهید کرد. عناوینی مانند «رباتیک برای مبتدیان» یا «شروع با رباتیک» را در کتابخانه محلی یا کتابفروشی های  برنامه نویسی رباتیک برای کودکان آنلاین خود جستجو کنید. این منابع توضیحات کامل و مثال های عملی را برای درک اصول اولیه به شما می دهند.

 

در مورد تهیه یک کیت رباتیک مناسب برای مبتدیان فکر کنید. این کیت ها معمولا شامل تمام قطعات و دستورالعمل های لازم برای ساخت و برنامه ریزی یک ربات ساده است. برنامه نویسی رباتیک برای کودکان  کیت هایی مانند LEGO Mindstorms، VEX Robotics و گزینه های مبتنی بر آردوینو انتخاب های محبوبی هستند.

 

به طور خلاصه

یادگیری کدنویسی از طریق روباتیک باعث می‌شود بچه‌ها درگیر مفاهیم STEM شوند، به گونه‌ای که اعتماد به نفس و عزت نفس آنها را افزایش می‌دهد. همچنین به آن‌ها کمک می‌کند تا پایداری و انعطاف‌پذیری را بیاموزند، برنامه نویسی رباتیک برای کودکان  زیرا از روش‌های متفاوتی برای وادار کردن روبات‌های خود به انجام وظایفی که در رویای خود هستند استفاده می‌کنند.

 

دوره های رباتیک Tynker را کاوش کنید!

 

سوالات متداول

آیا کدنویسی برای کودکان خوب است؟

ما در طول یک انقلاب فناوری پیشرفته زندگی می کنیم و شاهد پیشرفت های تغییر دهنده زندگی در پزشکی، حفاظت از محیط زیست و بسیاری موارد دیگر هستیم. هسته اصلی  برنامه نویسی رباتیک برای کودکان همه این پروژه ها و اکتشافات شگفت انگیز CODE است. کد می تواند چیزی باشد که فرزند شما را از همسالانش متمایز می کند و به آنها اجازه می دهد زمانی که به دنبال شغل هستند به عنوان یک دارایی برای شرکت ها متمایز شوند. کودکانی که امروز کدنویسی را یاد می گیرند، فردا خالق این فناوری خواهند شد. یادگیری کدنویسی می‌تواند به کودکان کمک کند تا سهم عمده‌ای برنامه نویسی رباتیک برای کودکان  در دنیایی که در آن زندگی می‌کنند داشته باشند و تأثیری ماندگار بگذارند.

 

همانطور که کودکان و نوجوانان کدنویسی را یاد می‌گیرند، مهارت‌های اساسی مانند تفکر انتقادی، منطق و حل مسئله را نیز می‌سازند. آنها یاد می گیرند که رویدادها را به صورت منطقی ترتیب دهند، بازی های قابل بازی بسازند، داستان های خوب بگویند و موقعیت های واقعی را مدل کنند. آنها همچنین با توسعه توانایی های تفکر الگوریتمی و طراحی، تفکر محاسباتی را یاد می گیرند. کدنویسی برای کودکان به یک عنصر ضروری در آموزش  برنامه نویسی رباتیک برای کودکان کودک و راهی عالی برای بیان خلاقیت و تخیل آنها تبدیل شده است.

 

چگونه می توانم برنامه نویسی فرزندم را شروع کنم؟

کدنویسی که به نام برنامه نویسی شناخته می شود،  آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان یک فعالیت خلاقانه برای همه کودکان است. فرزند شما ممکن است به نوشتن الگوریتم های پردازش داده اهمیتی ندهد، اما ممکن است از ایجاد بازی، برنامه نویسی موسیقی، طراحی وب سایت یا فقط بازی با کد لذت ببرد. یادگیری کدنویسی برای همه است. برای یادگیری نحوه کدنویسی، لازم نیست در ریاضیات یا یک "متخصص" خوب باشید. برنامه نویسی رباتیک برای کودکان  بچه‌های پنج‌ساله می‌توانند کدنویسی را یاد بگیرند و سریع‌تر از بزرگسالان آن را دریافت کنند.

 

وقتی بچه‌هایتان شروع می‌کنند، برنامه‌ای مانند برنامه MIT's Scratch یا Tynker Junior را انتخاب کنید. سبک بصری این برنامه ها یادگیری کدنویسی را برای کودکان خردسال آسان می کند. Scratch و Tynker دارای یک رابط گرافیکی هستند که کار می کند. بلوک‌های کد کشیدن و رها کردن به هم می‌چسبند. قطعات کدی که حس محاسباتی ندارند با هم تطبیق نمی‌یابند و خطاهای نحوی را غیرممکن می‌کنند.

 

کودکان بزرگتر می توانند با ساخت بازی، هنر، موسیقی و غیره کدنویسی با پایتون را یاد بگیرند. برخی از برنامه‌ها مانند Tynker یک آزمون تعیین محل ارائه می‌کنند تا فرزند شما را در مسیر برنامه نویسی رباتیک برای کودکان  درستی برای سن و سطح تجربه‌اش قرار دهد.

 

چه سنی برای معرفی کدنویسی به کودکان بهتر است؟

هر کودکی با سرعت خودش یاد می گیرد. آنها می توانند موضوعات مختلف را با نرخ ها و روش های مختلف یاد بگیرند. کارشناسان معتقدند کودکان باید کدنویسی را از سنین پایین بیاموزند. به گفته MIT، بهترین سن برای بچه ها برای شروع یادگیری زبان های برنامه نویسی مانند Scratch Jr. یا Tynker Jr. از 5 تا 7 سال است. بسیاری از برنامه ها به فرزندان شما اجازه می دهند تا با سرعت خود پیشرفت کنند یا یک مربی استخدام کنند تا به آنها کمک کند تا پیش روند.

 

با Tynker، یک آزمون قرار دادن فرزند شما را بر اساس سن و سطح مهارت در مسیر صحیح قرار می دهد، و Tynker از کودکان تا سن 18 سالگی با زبان های متنی دنیای واقعی مانند پایتون و جاوا اسکریپت پشتیبانی می کند. کودکان با پشتیبانی از آموزش های تعاملی و دستورالعمل های ویدیویی با سرعت خود به دوره های کدنویسی دشوارتر می روند.

 

بهترین برنامه کدنویسی برای کودکان کدام است؟

با بسیاری از خدمات عالی در دسترس، یادگیری کدنویسی هرگز آسان تر نبوده است! به عنوان مثال، Scratch و Tynker زبان های برنامه نویسی بصری خلاقانه ای را ارائه می دهند که کدنویسی را سرگرم کننده می کند. کدنویسی یک راه عالی برای گسترش جهان بینی فرزند شما و توسعه خلاقیت، تفکر انتقادی و مهارت های حل مسئله است. در اینجا چند گزینه کدنویسی برای کودکان برای بررسی وجود دارد:

 

یادگیری مبتنی بر بازی – پلتفرم های مبتنی بر بازی مانند Tynker و چالش های موجود در Code.org به بچه ها انگیزه می دهد تا از کد برای تکمیل سطوح بازی استفاده کنند.

 

یادگیری مستقل با Scratch – Scratch از MIT یک راه عالی برای شروع با کد است. اگرچه آنها دوره ندارند، اما یک جامعه پر جنب و جوش وجود دارد که می توان از آن یاد گرفت. Robotic programming for children  مانند Processing 1 را ارائه می دهد،

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد