برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

اهمیت مدرسه رباتیک کودکان

Robotics for Kids یک روش علمی مدرسه رباتیک کودکان  اثبات شده برای استفاده از کیت های رباتیک و کدگذاری ربات ها برای کمک به بچه ها در توسعه مهارت های کلیدی قرن 21 است. Robotics for Kids علاوه بر آموزش مهارت‌های رباتیک و کدنویسی به کودکان، به رشد کنجکاوی کودکان نسبت به STEM (علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) کمک می‌کند.

 

رباتیک برای کودکان - راهنمای کامل برای والدین و معلمان

بر اساس مطالعه ای که توسط مرکز ملی صلاحیت در مدرسه رباتیک کودکان  تحقیقات سوئیس انجام شد، ربات ها به عنوان ابزاری برای آموزش رباتیک یا سایر دروس علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) در دهه 1970 و 1980 در مدارس معرفی شدند. با این حال، به دلیل محدودیت‌های خاص (قابلیت‌های غیرقابل اعتماد، گران‌قیمت و محدود روبات‌ها)، روباتیک برای کودکان در آن زمان چندان مورد پذیرش قرار نگرفت.

اما ما اکنون در دنیای جدیدی هستیم. ما شاهد پیشرفت‌های مدرسه رباتیک کودکان  فناوری زیادی مانند اتومبیل‌های خودران، وسایل کنترل‌شده صوتی، تحویل بر اساس تقاضا با هواپیماهای بدون سرنشین و موارد دیگر هستیم. دنیای ما را 20 سال بعد تصور کنید که فرزند شما شغل خود را از کجا شروع می کند. به نظر شما آن دنیا چگونه خواهد بود؟ آیا فرزند خود را برای آن آینده آماده می کنید؟ اینجاست که روباتیک برای بچه ها وارد می شود.

 

در این راهنمای رباتیک برای کودکان، ما تمام جنبه های مربوط مدرسه رباتیک کودکان   به معرفی رباتیک برای کودکان را پوشش خواهیم داد. ما مزایای رباتیک برای کودکان را توضیح خواهیم داد، چگونه فرزند خود را وارد رشته رباتیک کنیم، تحقیقات در مورد رباتیک چه می گوید و به سوالات متداول در مورد رباتیک برای کودکان پاسخ خواهیم داد.

 

اهمیت رباتیک برای کودکان چیست؟

به دلیل تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان آموزش دوران کودکی در سراسر جهان، اکنون یک واقعیت کاملاً شناخته شده است که رباتیک برای کودکان با بهبود تفکر تحلیلی، حل مسئله و توانایی مدرسه رباتیک کودکان های خلاقانه کودکان تأثیر بسیار مثبتی بر کودکان دارد. از این رو والدین، مدارس و دولت‌ها در سراسر جهان علاقه زیادی به ارائه این روباتیک به کودکان در سنین پایین نشان می‌دهند. بهترین بخش در مورد رباتیک برای کودکان این است که بچه ها نیز از این روش یادگیری در مقایسه با رویکرد کلاس درس سنتی لذت می برند. از این رو Robotics for Kids را هم کودکان و هم بزرگسالان (معلمان و والدین) دوست دارند.

 

چرا باید رباتیک را برای کودکان معرفی کنیم؟

مطالعه ای در مورد "نتایج اولیه در مورد رباتیک آموزشی مدرسه رباتیک کودکان  در آموزش ویژه" توسط دانشگاه Joensuu نشان داد که ابزارهای رباتیک به دانش آموزان امکان تمرین و یادگیری بسیاری از مهارت های ضروری مانند همکاری، مهارت های شناختی، اعتماد به نفس، ادراک و درک فضایی را می دهد. . حوزه رباتیک برای بچه ها چنین است.

 

کتاب-آزمایشی رایگان

رباتیک به عنوان یک رشته چند رشته ای دارای مزایایی فراتر از تسلط بر الکترونیک و برنامه نویسی است. رباتیک عمدتاً شامل توسعه راه حل های مبتنی بر فناوری برای مشکلات روزمره ای است که در زندگی روزمره خود با آنها روبرو هستیم. این شامل درک مفاهیم علوم و ریاضیات نیز می شود. تحقیقات مدرسه رباتیک کودکان  بیان می‌کند که یادگیری رباتیک به بچه‌ها کمک می‌کند تا در تحصیلات بهتر عمل کنند و مزایای بسیار دیگری نیز دارد. در اینجا 10 دلیل وجود دارد که چرا کودکان باید رباتیک را یاد بگیرند.

 

برنامه درسی شامل رباتیک برای کودکان چیست؟

برنامه درسی شامل رباتیک برای کودکان چیست؟

از طریق روباتیک، فرزند شما یاد می‌گیرد که فن‌آوری‌های آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان  دنیای واقعی چگونه کار می‌کنند، دستگاه‌های هوشمند را برای مشکلات روزمره بسازد، در کدنویسی، علم، فناوری، و الکترونیک تخصص پیدا کند و مهارت‌های قرن بیست و یکم (تفکر خلاق، حل مسئله و ذهنیت نوآورانه) را توسعه دهد.

 

یک برنامه درسی خوب رباتیک شامل مفاهیم زیر است:

 

سخت‌افزار (کیت‌های رباتیک شامل سنسورها، محرک‌ها، مدرسه رباتیک کودکان  مدارها، بردهای قابل برنامه‌ریزی، و غیره) - از آنجایی که بچه‌ها باید از آنها به صورت دستی استفاده کنند.

برنامه نویسی / کدنویسی - از آنجایی که بچه ها باید آنها را برنامه ریزی کنند.

درک علم (مفاهیم الکتریسیته، نور، صوت، مغناطیس، نیروها، شناوری و غیره) - از آنجایی که رباتیک چیزی جز کاربرد این مبانی علم نیست.

حل مسائل دنیای واقعی - از آنجایی که رباتیک به معنای استفاده از تمام 3 مورد بالا برای حل مشکلات دنیای واقعی و ساخت محصولات واقعی است.

تفکر طراحی و خلاقیت - از آنجایی که رباتیک شامل ساخت محصولاتی در دنیای واقعی است که باید آسان برای استفاده باشند و باید تجربه کاربری خوبی داشته باشند.

ارتباط و همکاری - از آنجایی که بچه ها باید پروژه های روباتیک ساخته شده توسط خود را به دیگران نشان دهند و توضیح دهند.

همانطور که می بینید، ساختن این کار آسان نیست و نیاز به مدرسه رباتیک کودکان  درک عمیق نه تنها مدارها، بلکه در مورد نحوه یادگیری کودکان و نحوه درگیر کردن آنها نیز دارد. علاوه بر این، باید از کیت های رباتیک بسیار خوبی استفاده شود که به خوبی با برنامه درسی مطابقت داشته باشد.

 

آزمایشی بدون کتاب

برنامه درسی مربوط به رباتیک برای کودکان را تنها می توان توسط کارشناسانی توسعه داد که دارای تجربه گسترده در ارائه موضوعات رباتیک، تجربه خوب در آموزش کودکان، همراه با درک خوب از فناوری مورد نیاز برای ساخت کیت های رباتیک هستند. بنابراین مطمئن شوید که برنامه درسی را انتخاب می کنید که توسط متخصصان تهیه شده باشد. ما در آزمایشگاه پلیتو هم تجربه و هم تخصص در رباتیک داریم. Children's robotics school  برای آشنایی بیشتر با برنامه درسی ما در زمینه رباتیک برای کودکان، یک جلسه مشاوره برنامه ریزی کنید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد