برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

بهترین آموزش رباتیک از صفر آنلاین


لبه یک میز با سنسورهای مختلف در  آموزش رباتیک از صفر آنلاین  پایه آن قرار دارد. سپس برای جلوگیری از افتادن از لبه می چرخد. سرگرم کننده و جذاب، این کیت علم سبز و روبات ها را به ذهن جوان معرفی می کند!

 

مجموعه مخترع ربات LEGO MINDSTORMS

در جستجوی برنامه نویسی پیشرفته تر هستید؟ LEGO Robotic  آموزش رباتیک از صفر آنلاین s یکی از بهترین راه ها برای تشویق علاقه به رباتیک و سایر رشته های STEM است! ادامه این موفقیت مجموعه ساخت و ساز ربات مخترع LEGO MINDSTORMS است.

 

این مجموعه ساختمانی از نزدیک به 950 قطعه تشکیل شده است. کودکان 10 سال به بالا می توانند ربات های مختلفی بسازند و در عین حال از طریق برنامه موبایل LEGO BOOST با آنه  آموزش رباتیک از صفر آنلاین  ا کدنویسی و تعامل داشته باشند. همچنین یک کیت نسبتاً گران است. همانطور که گفته شد، مجموعه LEGO MINDSTORMS یکی از بهترین راه ها برای یادگیری، کدنویسی و بازی در مورد روباتیک است!

 

اسباب بازی ربات Cozmo Lab Digital Dream Lab

آیا قبلاً انگشت پای خود را وارد رباتیک کرده اید؟ به دنبال چیزی پیشرفته تر هستید؟ Digital Dream Lab Cozmo 2.0 Robot Toy آن را به سطح کاملاً جدیدی می برد! اگر به هوش مصن آموزش رباتیک از صفر آنلاین وعی پیشرفته علاقه دارید، ربات Cozmo قطعا ناامید نمی شود.

 

به عنوان یک اسباب بازی ربات آموزشی، Cozmo 2.0 هم همراه و هم همکار است. حرکات، صدا و حتی احساسات آن را می توان از طریق برنامه نویسی سفارشی کرد. برنامه نویسان جوان نحوه کدنویسی را یاد می گیرند و می بینند که این کد از طریق Cozmo زنده می شود! به خاطر داشته باشید که در حال حاضر ی  آموزش رباتیک از صفر آنلاین ک دوره انتظار برای انجام پیش‌سفارش‌ها وجود دارد.

 

کیت ربات هوشمند پروژه ELEGOO UNO R3

ایده آل برای مبتدیان و حرفه ای ها، کیت ماشین ربات هوشمند Elegoo Uno R3 Project یک راه اندازی برد کنترلی (سازگار با آردوینو) است که راهی فوق العاده برای یادگیری برنامه نویسی، الکترونیک و رباتیک برای افراد در هر سنی است!

 

با 24 نوع قطعه ماژول، ماشین ربات امکان کنترل از ط  آموزش رباتیک از صفر آنلاین ریق تلفن هوشمند یا تبلت (همراه با کنترل از راه دور مادون قرمز) را فراهم می کند. تعدادی از پورت های مفید نیز مونتاژ آن را ساده می کند. همچنین می‌توانید با استفاده از نوار مشکی روی سطحی با رنگ روشن، مسیر یا باند فرودگاه بسازید که ماشین ربات می‌تواند به تنهایی حرکت کند!

 

ربات کدنویسی Wonder Workshop Dash

کودک 6 سال به بالا را می شناسید که به ربات ها علاقه دارد؟ آیا می خواهید همزمان با سرگرمی، کدنویسی را یاد بگیرند؟ ربات کدنویسی Wonder Workshop Dash بهترین انتخاب  آموزش رباتیک از صفر آنلاین  است! برخلاف دیگر اسباب‌بازی‌های ربات، Dash کاملاً مونتاژ شده (و حتی از قبل شارژ شده) عرضه می‌شود.

 

داش به همراه چهار برنامه (همه رایگان) قابل دانلود با لگ  آموزش رباتیک از صفر آنلاین و سازگار است. این ربات دارای دو رابط آجری ساختمانی است و به بچه ها اجازه می دهد تا آجرهای لگو خود را بسازند. دش با سنسورهای متعدد و مهارت های چشمگیر خود به عنوان یک همراه و راهنمای در دنیای برنامه نویسی، رباتیک و اوقات خوشی  آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان عمل می کند!

 

کیت دانشجویی ربات آموزشی Sphero indi

به عنوان یک کیت طراحی شده برای تعامل 1 تا 3 کودک، کیت دانش آموزی ربات آموزشی Sphero indi یک گزینه فوق العاده برای والدین و مربیانی است که به دنبال کیتی هستند که بتواند کار تیمی قوی، یادگیری گروهی و سرگرمی مشترک را تقویت کند!

 

این کیت با تاکید بر تفکر محاسباتی، علوم کامپیوتر و ا  آموزش رباتیک از صفر آنلاین صول STEAM، تخیل را با یادگیری مبتنی بر بازی باز می کند. همراه با یک ربات indi و کاشی های رنگی برای ساعت ها پازل، پیچ و خم ها و تجربیات برنامه نویسی است. علاوه بر این، بچه ها می توانند مهارت های کدنویسی خود را با برنامه Sphero Edu Jr. بیشتر بسازند!

 

ربات دیوار نوردی ربات جکوبات تیمز و کاسموس

آیا تا به حال تحت تأثیر مارمولک به ظاهر مخالف جاذبه قرار گرفته اید؟ ربات دیوار نوردی Geckbot Thames & Kosmos به بچه ها اجازه می دهد تا فیزیک و مکش هوا را کشف کنند که به خزنده سبز واقعی اجازه می دهد روی دیوارها راه برود!

 

Geckobot که برای کودکان بالای 8 سال طراحی شده است، روشی فوق العاده سرگرم کننده برای یادگیری در مورد طراحی رباتیک و گرانش است. و اگر نگران هستید که بچه ها   آموزش رباتیک از صفر آنلاین از گزینه مارمولک منفرد خسته شوند، در مجموع هفت مدل برای انتخاب وجود دارد. اینها شامل بازوی رباتیک با گیره، کرم خزنده اینچی، نگهدارنده گوشی هوشمند، کامیون و ماشین یدک کش مکنده، بیضی نگار، و تفنگ مکنده است!

 

کیت ربات Makeblock mBot

به دنبال یک ربات عالی برای برنامه نویسان مشتاق هستید؟ کیت ربات Makeblock mBot یکی از بهترین کیت های STEAM برای کودکان است! با استفاده از Scratch (یک زبان برنامه نویسی بصری) و یک برنامه با 60 کار مبتنی بر بازی، mBot ساده، سرگرم کننده و قدرتمند است.

 

چه چیزی باعث می شود این انتخاب عالی باشد؟ mBot همراه با آموزش کدنویسی Scratch (با نرم افزار موجود)، مونتاژ آسانی را فراهم می کند. فقط حدود 15 دقیقه طول می‌کشد تا با کمک دستورالعمل‌های سه‌بعدی سه‌بعدی آن را کنار هم قرار دهید. اگر می خواهید یک کودک طراحی، تفکر انتقادی و برنامه نویسی را بیاموزد، mBot یکی از بهترین گزینه ها است!

 

و صحبت از ربات کدنویسی Makeblock mBot، Juni یک دوره آموزشی رباتیک خودگام با استفاده از این ربات ارائه می دهد! با مشارکت Makeblock، ناسا و بنیاد جهانی اکتشاف اقیانوس، این دوره به کودک این امکان را می دهد که mBot Neo خود را از پایه بسازد و سپس از Scratch برای زنده کردن آن و کش Robotics training from scratch online ف مریخ یا اقیانوس استفاده کند!

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد