برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

بهترین کسب درآمد از بازی منچ



تیم‌ها 1-5-3-2 بازی می‌کنند، اما به نظ کسب درآمد از بازی منچ ر نمی‌رسد این موضوع رایج باشد. آنها ساختار 2-2 را به دو صورت ایجاد کردند: اول، 2 CB در عمیق ترین خط با 2 DM در خط بالاتر. و دوم، 2 CB در عمیق ترین خط با 1 DM و 1 FB در خط بالاتر. هر دو در زیر نشان داده شده است.

 

، هنگام حمله به عقب 4، 5 کانال فضایی وجود دارد ک کسب درآمد از بازی منچ ه برای حمله آزاد می‌شوند (همانطور که در زیر نشان داده شده است). به این ترتیب، منچسترسیتی عمدتاً از خط دفاعی 5 نفره در مقابل 4 نفره استفاده می کرد.

 

 

5 کانال باز برای حمله به اطراف و بین هر بازیکن در یک خط دفاعی 4 نفره.

همانطور که در تصویر مشاهده می شود، خطوط دفاعی 4 نفره باید تمام عرض زمین را پوشش دهند، با یک بازیکن کمتر، کانال های بزرگتری برای حمله ایجاد کنند. این معمولاً منجر کسب درآمد از بازی منچ   به دو پاسخ از طرف حریف می‌شود: یا، آنها فضای بیشتری را در کانال‌های باز در اختیار می‌گذارند (معمولاً به منچسترسیتی زمان بیشتری روی توپ می‌دهند تا حملات جمعی ایجاد کنند یا به آنها اجازه می‌دهند حملات خود را نزدیک‌تر به دروازه شروع کنند). یا هافبک های پهن و میانی آنها مجبور به انجام حرکات ردیابی بیشتری برای رفع شکاف ها در خط دفاعی می شوند.

 

همانطور که در زیر نشان داده شده است، ساختاری ک کسب درآمد از بازی منچ ه بیش از همه در مقابل یک پشتی 4 استفاده شد، 1-2-3-5 کلاسیک منچسترسیتی بود.

 

 

ساختار 1-2-3-5 با CBهای ثابت، DM و ST (به میزان کمتر) و یک مثلث چرخان از بازیکنان در هر طرف.

در این ساختار به بازیکنان سطوح مختلف آزادی داده کسب درآمد از بازی منچ  شد. 2 CB و DM اساساً در موقعیت خود ثابت شدند، احتمالاً برای ایجاد یک پلت فرم پایدار برای ساخت. ST به اندازه CBs یا DM ثابت نبود (اغلب برای بارگذاری بیش از حد کانال های داخلی) اما به اندازه مثلث بازیکنان (FB، AM، W) در هر طرف زمین چرخشی نبود. آنهایی که مثلث عریض را تشکیل می‌دادند، اجازه داشتند آزادانه بچرخند، مشروط بر اینکه سه فضای کلیدی همیشه پ کسب درآمد از بازی منچ ر باشد. این سه فضا عبارت بودند از: "عریض"، داخل کانال "کم" و کانال داخلی "بالا". اشغال این فضاها اساساً ابزاری برای پیشروی یکپارچه توپ به یک سوم نهایی است و موقعیت ضعیف می تواند منجر به مشکلاتی در نفوذ به خط هافبک حریف شود.

 

 

مزایای موقعیت "داخل کم": اجازه می دهد خط هافبک حریف هم در داخل و هم در خارج دور زده شود. نزدیک تر به طرف مقابل برای سوئیچ های بازی. کنترل بیشتر وسط زمین؛ یک کسب درآمد از بازی منچ  گزینه پا آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان س "ایمن تر" برای سوئیچ های بازی ارائه می دهد. نمای واضح از عرض کامل زمین؛ به اندازه کافی به RAM و RW نزدیک است تا با زمان بندی مناسب بچرخد. به اندازه کافی به خط آخر نزدیک می شود تا با زمان بندی خوب پشت سر بگذاریم. موقعیت موثر ضد دفاع

 

مزایای موقعیت "در داخل بالا": خط هافبک را باریک می کند تا اجازه ارسال به بیرون را بدهد. در صورتی که خط هافبک عریض باشد، گزینه پاس را ارائه می دهد. توجه خطوط میانی و دفاعی را به خود جلب می کند. باریک FB مخالف را برطرف می کند (ایجاد موقعیت مطلوب برای وینگر). به اندازه کافی نزدیک به RB و RW برای چرخش ها و ترکیب های به موقع. می تواند خط آخر را در سمت دور و نزدیک تهدید کند. به اندازه کسب درآمد از بازی منچ  کافی نزدیک ST و طرف مقابل برای ترکیبات مرکزی.

 

مزایای موقعیت "واید": خط هافبک را به صورت عریض ثابت می کند تا اجازه ارسال به داخل را بدهد، اگر خط هافبک باریک باشد، گزینه پاس را ارائه می دهد. به اندازه کافی نزدیک به RB و RAM برای چرخش و ترکیب به موقع. می تواند خط آخر را هم در سمت دور و هم نزدیک تهدید کند.

در حالی که همه بازیکنان داخل مثلث برای چرخش آزاد بودند، هر یک فضایی داشتند که به طور منظم آن را اشغال می کردند - تقریباً همیشه بر اساس مجموعه مهارت های بازیکن. به عنوان مثال، کایل واکر بیشتر اوقات در نقطه «پایین داخلی» قرار می‌گرفت، زیرا او یک مدافع کلاس جهانی در ض کسب درآمد از بازی منچ دحملات است و غالباً محرز را «واید» و دی بروین را «درون بالا» داشت – که هر دو در فضاهای اولیه خود نخبه هستند. هر بازیکن همچنین فضایی داشت که به طور منظم در آن می چرخید. در مورد واکر، او مرتباً به موقعیت "عریض" می چرخید زیرا ورزشکاری را دارد که در این فضا بسیار خطرناک باشد. او فقط گاهی به موقعیت «در داخل بالا» می‌رفت تا حرکات هم‌تیمی‌هایش را متعادل کند، زیرا شاید سطح آگاهی و مهارت لازم برای عملکرد خوب در فضاهای کوچک را ندارد.

 

به نظر می‌رسد دو روش متداول منچسترسیتی برای تنظیم ساختار خود در برابر یک دفاع 4، عمدتاً ریشه در ملاحظات مدیریت بازی داشته باشد. اولاً، هنگامی که در یک موقعیت بازن کسب درآمد از بازی منچ ده یا بازی در برابر تیمی با کیفیت پایین‌تر ظاهر می‌شدند، آنها ترجیح دادند از کمترین بازیکن ممکن در ترکیب خود استفاده کنند تا خط آخر را بیش از حد بارگذاری کنند - به ساختار 1-3-1-6 خود تغییر دهند (همانطور که نشان داده شده است. قبلا). آنها این تغییر را زمانی انجام دادند که در مقابل نورویچ دو گل عقب افتادند و از همان ابتدا از خط دفاعی 4 نفره پرستون نورث اند از جلو 6 استفاده کردند. ثانیا، زمانی که گواردیولا در مقابل سرسخت‌ترین حریفانی که به طور فعال فشار می‌آورند، بازی می‌کرد، اغلب ت Earn money from the Munch game رجیح می‌داد از کمترین بازیکن مورد نیاز برای چسباندن حریف استفاده کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد