برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

جدیدترین لیست کلاس های آموزشی کودکان


من › وبلاگ › برنامه های آموزش آنلای لیست کلاس های آموزشی کودکان ن برای کودکان › 13 بهترین برنامه آموزش آنلاین برای کودکان

همه ما بهترین ها را برای فرزندانمان می خواهیم – چه در مدرسه و چه در زندگی. ما در CodaKid این را می‌دانیم، و به همین دلیل است که وب را برای بهترین برنامه‌های آموزشی لیست کلاس های آموزشی کودکان  آنلاین برای بچه‌ها جست‌وجو کردیم.

 

 

 

با توجه به پیشرفت باورنکردنی در فناوری و رشد تصاعدی وب، بازی‌های آموزشی آنلاین برای کودکان فراوان هستند و یافتن آنها نسبتاً آسان است. فرصت‌های آنلاین فراوانی برای کودکا لیست کلاس های آموزشی کودکان ن شما وجود دارد تا مهارت‌های خود را توسعه دهند، اگر فقط بدانید به کجا نگاه کنید.

 

 

 

بهترین بخش برنامه های آموزشی آنلاین برای کودکان چیست؟ آنها را می توان از ایمنی خانه شما انجام داد!

 

 

 

از منابع کاملاً رایگان گرفته تا آکادمی های اینترنت لیست کلاس های آموزشی کودکان ی رایگان، در اینجا 13 مورد از بهترین برنامه های آموزشی آنلاین برای کودکان آورده شده است:

 

 

SplashLearn - برنامه کامل یادگیری ریاضی K-5 که برای فرزند شما ساخته شده است

آکادمی خان - ارائه آموزش رایگان در سطح جهانی برای هر کسی، در هر مکان

Coolmath - لذت بردن از ریاضی

خراش - تصور کنید، برنامه ریزی کنید، به اشتراک بگذارید

نتیجه

CodaKid — برنامه نویسی آنلاین برای کودکان

 

 

CodaKid بهترین بازی آموزشی آنلاین برای کودکان

 

 

 

تکمیل این لیست از بهترین برنامه های آموزشی آنلاین  آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان برای کودکان، پلتفرم خود ما، CodaKid است: یک منبع آنلاین پر از دوره های ب لیست کلاس های آموزشی کودکان رنامه نویسی آنلاین برنده جوایز که به طور خاص برای یادگیرندگان جوان 8 سال به بالا هدف گذاری شده است.

 

 

 

CodaKid بهترین بازی آموزشی آنلاین برای کودکان

 

 

 

برنده جایزه طلایی انتخابی والدین و فینالیست CODiE برای بهتر لیست کلاس های آموزشی کودکان ین راه حل برنامه نویسی و تفکر محاسباتی، CodaKid یک آکادمی برنامه نویسی آنلاین است که به بچه ها یاد می دهد چگونه بازی ها، برنامه ها، مدهای Minecraft، بازی های Roblox و پروژه های یونیتی را با زبان های برنامه نویسی واقعی ایجاد کنند. ابزار حرفه ای ما اشتراک ماهانه و سالانه مقرون به صرفه برای دسترسی به دوره ها داریم. علاوه بر این، شما به تیمی از معلمان دوستانه دسترسی خواهید داشت که می توانند با سرعت خاص به فرزند شما در  لیست کلاس های آموزشی کودکان طول سفر برنامه نویسی کمک کنند.

 

 

 

همانطور که قبلا ذکر شد، ما معتقدیم که کدنویسی به یک مهارت ضروری برای دانش‌آموزان در سال 2020 تبدیل شده است. صنایع فناوری دائما در حال گسترش هستند و دادن ابزارهای  لیست کلاس های آموزشی کودکان موفقیت در آن صنایع به فرزندانتان فرصت‌های باورنکردنی را برای آنها باز می‌کند. با آموزش برنامه نویسی واقعی به بچه ها، آنها را برای آینده مجهز می کنید.

 

 

 

کلاس‌های آنلاین CodaKid همگی خودسرانه هستند و شام لیست کلاس های آموزشی کودکان ل پشتیبانی زنده از جانب مهندسان می‌شوند و به بچه‌های شما راهنمایی و تشویق لازم را می‌دهند. با سرگرم کردن و جذاب کردن برنامه نویسی کامپیوتر از طریق طراحی بازی، ما امیدواریم که دانش آموزان CodaKid مهارت های دنیای واقعی مانند سرسختی، صبر، حل مسئله و منطقی سازی را توسعه دهند.

 

 

 

با شروع یک آزمایش رایگان امروز دریابید که چرا ب لیست کلاس های آموزشی کودکان سیاری از کودکان و والدین CodaKid را دوست دارند!

 

 

 

ABCMouse.com - برنامه درسی کامل آنلاین برای سنین 2-8

 

 

ABCMouse بهترین برنامه آموزشی آنلاین برای کودکان

 

 

 

ABCMouse برنده جایزه طلای انتخاب مادر، ج لیست کلاس های آموزشی کودکان ایزه انتخاب معلمان، و جایزه طلای انتخابی والدین، یک «ابتکار آموزش جهانی» است که هدف آن کمک به بچه‌ها در شروع قوی در سفر تحصیلی است. آنها ابزارهای شهودی و تعاملی را برای تقویت آموزش بنیادی یادگیرندگان جوان ارائه می دهند.

 

 

 

با بیش از 850 درس در 10 سطح، برنامه درسی آ لیست کلاس های آموزشی کودکان نلاین ABCMouse گسترده، جذاب و بسیار آموزشی است. این برنامه آموزشی آنلاین مبتنی بر اشتراک برای بچه‌ها که توسط Age of Learning، Inc. راه‌اندازی شده است، از ویدیوها، بازی‌ها، فایل‌های قابل چاپ، آهنگ‌ها و سایر رسانه‌های تعاملی آنلاین برای کمک به دانش‌آموزان اولیه برای موفقیت در برنامه‌های مدرسه‌شان استفاده می‌کند.

 

 

 

کودکان می توانند از بیش از 9000 فعالیت آنلاین از آسایش و امنیت خانه خود لذت ببرند.

 

 

 

PBS Kids - رویکرد 360 درجه بر لیست کلاس های آموزشی کودکان ای رسیدن به کودکان

 

 

PBS Kids بهترین برنامه آموزشی آنلاین برای کودکان

 

 

 

آیا بچه های شما عاشق کرات های وحشی هستند؟ آرتور، جورج کنجکاو یا جت—از Ready Jet Go چطور؟ سپس آنها عاشق یادگیری از طریق وب سایت PBS KIDS خواهند شد. این پلتفرم با صدها بازی فوق‌العاده منحصر به فرد و رنگارنگ با شخصیت‌های محبوب کانال PBS Kids، اصول تفکر انتقادی،  لیست کلاس های آموزشی کودکان تخیل و حل مسئله را به سرگرم‌کننده‌ترین و لذت‌بخش‌ترین شکل ممکن به کودک شما آموزش می‌دهد.

 

 

 

PBS KIDS تلاش می کند تا با استفاده از سرگرمی های مبتنی بر برنامه درسی تأثیر مثبتی بر کودکان بگذارد. رویکرد 360 درجه آنها برای ارائه آموزش از رسانه های آنلاین تعاملی و بصری استفاده کامل می کند. با استفاده از فن آوری و شخصیت هایی که یادگیرندگان جوان از قبل با آنها آشنا هستند، امیدوارن List of educational classes for children د عشق به یادگیری و عطش دانش را در آنها الهام بخشند.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد