برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

جدیترین کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان

 

 در اصل، برنامه نویسی هنر این است که به طور مؤث کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  ر به رایانه بگویید چه کاری انجام دهد. این عبارت است از نوشتن دستورالعمل هایی برای یک کامپیوتر که به منظور انجام یک کار خاص اجرا شود. ساده ترین چیزها باید برای کامپیوتر نوشته شود. به لطف برخی ریاضیات و مهندسی هوشمندانه، انسان ها توانستند تراشه های شن و ماسه را به قوانین منطق بفهمند.

 

متأسفانه رایانه ها فقط زبان 0 و 1 را می فهمند، بنابراین ما انسا کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  ن ها باید به روشی متفاوت با آنها ارتباط برقرار کنیم. مردم بسیاری از زبان‌های مختلف را اختراع کرده‌اند که به ما اجازه می‌دهد با کامپیوتر صحبت کنیم تا نتیجه بگیریم. این زبان‌های قابل خواندن توسط انسان را می‌توان به 0 و 1هایی که رایانه‌ها می‌فهمند تبدیل کرد.

 

اما برنامه نویسان مختلف سعی می کنند با کامپیوتر به وظایف مختلفی دست یابند. برخی از برنامه نویسان از رایانه می خواهند که وب سایت ها را بسازد (توسعه دهندگان وب)، در حالی که برخی دیگر م کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  ی خواهند ابزارهای مفیدی ایجاد کنند (مهندسین نرم افزار) یا رسانه های تعاملی سرگرم کننده (توسعه دهندگان بازی) ایجاد کنند.

 

از آنجایی که برنامه نویسی بسیار گسترده و متنوع است، صنایع و زمینه های مختلفی وجود دارد که فرد می تواند در آنها تخصص داشته باشد و ممکن است برخی از رشته ها بیشتر از سایرین هزینه کنند. با این وجود، برنامه نویسان به طور گسترده ای به دنبال آن هستند زیرا خون دیجیتال را در جریان نگه می دارند.

 

با توجه به اداره آمار کار ایالات متحده، انتظار می رود اشتغال توسعه ن کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  رم افزار تا سال 2030 تا 22 درصد افزایش یابد. و طبق گفته Glassdoor، متوسط حقوق ملی برای یک برنامه نویس 74013 دلار در ایالات متحده است.

 

 

 

روش رتبه بندی دروس

من این رتبه‌بندی را بر اساس روش‌های آزمایش‌شده و آزمایش‌شده‌ای که در کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  رتبه‌بندی‌های قبلی خود استفاده کردم، ایجاد کردم. این شامل یک فرآیند سه مرحله ای است:

 

اول، اجازه دهید خودم را معرفی کنم. من یک نویسنده محتوا برای Class Central، موتور جستجوی پیشرو برای دوره های آنلاین هستم.

 

من (@elham) این رتبه بندی را با همکاری دوست و همکارم @manoel ایجاد کردم.

 

برای ایجاد این رتبه‌بندی، پایگاه‌داده نزدیک به 100 هزار دور کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  ه آنلاین Class Central را با مشاهده مواردی مانند رتبه‌بندی‌ها، نظرات و نشانک‌ها برای یافتن بهترین دوره‌ها جستجو کردیم. این فرآیند مبتنی بر داده به ما کمک کرد تا مجموعه‌ای از بهترین دوره‌های آموزشی را ارائه کنیم.

 

دوره های خوب شفاهی مورد توجه قرار می گیرند - و بهترین آنها توجه زیادی را به خود جلب می کند. با این حال، مرورها همیشه کل داستان را بیان نمی کنند. در واقع، برخی دوره‌ها آنقدر خوب هستند که کانون توجه را در آغوش بگیرند که دیگر منابع عالی می‌توانند مورد توجه قرار نگیرند. بنابراین گام بعدی این بود که دانش خودمان از آموزش آنلاین را وارد ترکیب کنیم.

 

دوم، ما از تجربه خود به عنوان یادگیرندگان آنلاین برای ارزیابی هر انتخاب اولیه استفاده کردیم.

 

ما هر دو از پیشینه های علوم کامپیوتر هستیم و زبان آموزان آنلای کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  ن پرکار هستیم و حدود 45 MOOC بین خودمان تکمیل کرده ایم. علاوه بر این، Manoel دارای لیسانس آنلاین در علوم کامپیوتر است، در حالی که من در حال حاضر پایه خود را در علوم کامپیوتر تکمیل می کنم. بنابراین برنامه نویسی موضوعی است که هر دوی ما با آن آشنا بودیم.

 

ما دوره ها را تجزیه و تحلیل و غربال کردیم و آنها را یک به یک رتبه بندی کردیم. ما ایده‌ها را از یکدیگر حذف کردیم و بهبودهای مکرر را در رتبه‌بندی انجام دادیم، تا زمانی که هر دو از نتیجه نهایی راضی بودیم: رتبه‌بندی که اکنون می‌خوانید.

 

ثالثاً، در طول تحقیقات خود، با دوره هایی مواجه شدیم که احساس م کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  ی کردیم به خوبی ساخته شده بودند، اما متأسفانه شناخته شده نبودند. اگر ما یک رویکرد صرفاً داده‌محور را اتخاذ می‌کردیم، باید آن دوره‌ها را از رتبه‌بندی خارج می‌کردیم، حتی به این دلیل که ثبت‌نام کمتری داشتند.

 

در عوض، ما طرفدار یک رویکرد کل نگر بودیم. ب آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  رای تقویت این رتبه بندی، ما طیف گسترده ای از دوره های زبان های برنامه نویسی مختلف را اضافه کرده ایم تا امیدواریم مورد علاقه خوانندگان باشد.

 

پس از گذراندن این فرآیند - ترکیب داده های Class Central، تجربه ما به عنوان یادگیرنده مادام العمر و ویرایش های زیاد - به رتبه بندی نهایی خود رسیدیم. تا کنون بیش از 10 ساعت برای ساخت این رتبه بندی وقت گذاشته ایم و قصد داریم در آینده به روز رسانی آن ادامه دهیم.

 

آمار رتبه بندی دروس

من چند آمار کلی در مورد رتبه بندی ارائه کرده ام:

 

در مجموع، ثبت نام دوره بالغ بر 4 میلیون ثبت نام می شود که بزرگت کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  رین دوره دارای نزدیک به 2.5 میلیون ثبت نام است.

هر دوره در این رتبه بندی رایگان یا ممیزی رایگان است.

دوره های این رتبه بندی در مجموع 38338 بررسی در کلاس مرکزی را شامل می شود.

تمام دوره های این رتبه بندی به جز زبان های برنامه نویس کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  ی قسمت A برای مبتدیان مناسب هستند.

Coursera محبوب ترین ارائه دهنده در این رتبه بندی است.

حدود 410 هزار نفر دوره های برنامه نویسی را در کلاس مرکزی دنبال می کنند.

بیایید از انتخاب های برتر عبور کنیم.

 

1. برنامه نویسی برای همه (دانشگاه میشیگان)

 

چارلز سورانس، مستعار دکتر چاک، مدرس دوره

اولین دوره ای که من به هر کسی که تازه به برنامه نویسی می پر کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان  دازد توصیه می کنم برنامه نویسی برای همه است که توسط دانشگاه میشیگان در Coursera ارائه می شود. با نزدیک به 2.5 میلیون ثبت نام در Coursera، این دوره محبوب ترین دوره پایتون موجود در جهان و یکی از محبوب ترین دوره های آنلاین است.

 

این دوره شما را با زبان برنامه نویسی پایتون آشنا می کند. یادگ Programming class for children and teenagers in Isfahan  یری پایتون به دلیل سادگی ظریف آن آسان است. این زبان با توجه به شاخص TIOBE محبوب ترین زبان است و در آن قرار دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد