برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

جدیترین کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در زنجان



جاوا پیشروترین زبان و فریم ورک توسعه اپلیکیشن همه منظوره کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در زنجان  است. این زبان در سال 1991 توسط Sun Microsystems به عنوان یک زبان سطح بالا، کامپایل شده و با مدیریت حافظه معرفی شد.

 

نحو جاوا شبیه به C/C++ است، با پرانتزهای فرفری برای بسته شدن و نقطه ویرگول برای عبارات پایانی. مدیریت خودکار حافظه یکی از ویژگی هایی است که جاوا را پس از انتشار اولیه بسیار محبوب کرد. قبل از معرفی جاوا، زبان هایی که به مدیریت حافظه دستی نیاز داشتند، مانند C و C++، غالب بودند.  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در زنجان تخصیص دستی حافظه خسته کننده و مستعد خطا است، بنابراین جاوا به عنوان یک گام بزرگ رو به جلو برای توسعه دهندگان برنامه مورد استقبال قرار گرفت.

 

وعده جاوا، فراتر از مدیریت حافظه، قابلیت کراس پلتفرم آن بود. این به عنوان «یک بار بنویس، هرجا اجرا شود» به بازار عرضه شد. ماشین مجازی جاوا (JVM) بایت کد جاوا را اجرا می کند که از زبان جاوا کامپایل شده است. JVM ها برای اکثر سیستم عامل های اصلی از جمله لینوکس، مک و ویندوز در دسترس هستند. همیشه بی نقص کار نمی کند، اما زمانی که این کار را می کند، یک برنامه نوشته شده در جاوا می تواند بر روی هر پلتفرمی کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در زنجان  با JVM سازگار اجرا شود.

 

جاوا برای برنامه های تجاری، وب و تلفن همراه استفاده می شود و زبان مادری سیستم عامل اندروید گوگل است. جاوا همچنین میلیون ها ستاپ باکس و دستگاه های تعبیه شده را تامین می کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در زنجان  کند. مهارت های توسعه جاوا بسیار مورد توجه است.

 

اگر به دنبال حرفه ای در توسعه نرم افزار هستید، باید به شدت به یادگیری جاوا فکر کنید.

 

طرفداران

Write Once, Run Anywhere: یک نسخه از کد جاوا کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در زنجان  روی هر ماشینی اجرا می شود.

سازگاری به عقب: جدیدترین نسخه‌های جاوا هنوز (بیشتر) حتی با قدیمی‌ترین نسخه‌ها سازگار هستند و مهاجرت را بدون دردسر می‌کنند.

از آنجایی که جاوا برای مدت طولانی بسیار بزرگ بوده است، اکوسیستم عظیمی از چارچوب ها، کتابخانه ها و پشتیبانی جامعه وجود دارد.

منفی

اصل سازگاری به عقب گاهی اوقات بیش از حد گر آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان فته می شود و عمر ویژگی های قدیمی و معیوب را که باید بازنشسته شوند، افزایش می دهد.

حریص با حافظه و زبانی نسبتا پرمخاطب است، به  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در زنجان خصوص در مقایسه با نحو مدرن رقبایی مانند پایتون.

5. سی شارپ

سی شارپ یک زبان برنامه نویسی محبوب است

 

محبوبیت: زیاد

انتظارات حقوق: معمولاً بین 97,446 دلار و 120,439 دلار کاهش می یابد

سهولت یادگیری: متوسط

موارد استفاده: کاربرد عمومی

برنامه های کاربردی وب

برنامه های کاربردی محلی

خدمات/خدمات میکرو

سی شارپ در سال 2000 توسط مایکروسافت به ه کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در زنجان مراه چارچوب کلی دات نت توسعه و معرفی شد. از نظر نحوی، سی شارپ بسیار شبیه جاوا و C/C++ است. این یک زبان کامپایل شده و شی گرا است که به زبان میانی دات نت کامپایل می شود. در ابتدا، سی شارپ برای توسعه فرم های ویندوز متمرکز بر مایکروسافت و توسعه وب با ASP.NET استفاده می شد. اکوسیستم دات نت اخیراً با معرفی دات نت استاندارد و هسته نت تکامل یافته است. این چارچوب‌ها و استانداردهای جدید چند پلتفرمی هستند و روی  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در زنجان ویندوز، لینوکس و مک اجرا می‌شوند.

 

سی شارپ برای برنامه نویسی برنامه های کاربردی محلی و وب، اغلب (اما نه لزوما) در سیستم هایی که عمدتاً بر اساس فناوری مایکروسافت توسعه یافته اند، محبوب است. چارچوب Xamarin مایکروسافت به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که برنامه های اندروید و iOS را به زبان سی شارپ بنویسند. در برخی موار کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در زنجان د برای برنامه نویسی سیستم ها مناسب است و دارای کتابخانه هایی برای سیستم های جاسازی شده است.

 

طرفداران

سینتکس ساده باعث می شود که سی شارپ بیشتر از نسخه های قبلی قابل خواندن باشد

همراه با دات نت، انعطاف پذیری قدرتمند بین پلتفرمی

نگهداری شده توسط مایکروسافت، با اسناد قوی، به‌روزرسانی‌ها و پشتیبانی انجمن

منفی

برای قابلیت های چند پلتفرمی و عملکرد به دات نت وابسته است

منحنی یادگیری آهسته و تند

6. ویژوال بیسیک دات نت

ویژوال بیسیک دات نت یک زبان برنامه نویسی محبوب است

 

محبوبیت: کم

انتظارات حقوق: تقریبا به طور متوسط 84000 دلار آمریکا

سهولت یادگیری: آسان

موارد استفاده: کاربرد عمومی

برنامه های کاربردی وب

برنامه های کاربردی محلی

Visual Basic.NET (VB.NET) پیاده سازی مایکر کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در زنجان وسافت از زبان ویژوال بیسیک است که به زبان میانی دات نت کامپایل می شود. این به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه های دات نت را با استفاده از ویژوال بیسیک بنویسند و برای مبتدیان مورد علاقه است. برنامه های نوشته شده در VB.NET به همان اندازه توانایی دارند. با این حال، VB.NET هرگز برای برنامه های تجاری بسیار محبوب نبود، زیرا توسعه دهندگان جدی برنامه C، C++ و C# را ترجیح می دهند. بیشتر برنامه‌هایی که در VB.NET نوشته می‌شوند، قدیمی‌تر هستند و برای اهداف خاصی نوشته شده‌اند، و احتمالاً به عنوان برنامه‌های «میراثی» در نظر گرفته می‌شوند کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در زنجان  که برای از کار انداختن یا توسعه مجدد در نظر گرفته می‌شوند.

 

طرفداران

مبتدی دوستانه

ایده آل برای چرخاندن یک نمونه اولیه سریع

منفی

نحو متورم

کد نوشته شده در VB.NET عملکرد ضعیفی دارد

7. جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی محبوب است

برنامه های کاربردی وب

جاوا اسکریپت یک زبان سطح بالا با تایپ پویا و تفسیر ش Children's programming class in Zanjan ده است. از نحوی شبیه جاوا استفاده می کند، از این رو نام جاوا اسکریپت را به خود اختصاص می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد