" او گفت. ما به دانش آموزان پایه ای می کلاس برنامه نویسی در بوشهر دهیم – بر اساس ساختار داده ها، الگوریتم ها، ریاضیات و مهندسی منطقی – اما شما باید بتوانید نرم افزار را برنامه ریزی کنید، بنویسید، طراحی کنید، تست کنید و مدیریت کنید. شما باید حداقل دو یا سه زبان برنامه نویسی از جمله تسلط بر JAVA و C++ را بدانید.
برنامه خود را پیدا کنید
سطح درجه را انتخاب کنید
یک سطح مدرک را انتخاب کنید
دسته را انتخاب کنید
همه دسته بندی ها
با این حال، فراتر از کلاس درس و یادگیری تج کلاس برنامه نویسی در بوشهر ربی، برنامه نویسان کامپیوتر باید درک کنند که هنگام نوشتن یک برنامه، هرگز برای اولین بار کار نمی کند.
"این زمینه به صبر و توانایی عیب یابی و رفع خطاها نیاز دارد. فردریک گفت: شما باید یک کارگر یادگیرنده باشید، خود انضباط داشته باشید، انگیزه یادگیری خود را داشته باشید، کلاس برنامه نویسی در بوشهر بتوانید با دیگران طوفان فکری کنید و تمرین عملی زیادی داشته باشید. "شما باید یک تمرینکننده باشید و خود را با آنچه در حال پیشرفت است وفق دهید."
در حین کار برای تکمیل مدرک علوم کامپیوتر، دانشجویان تشویق می شوند تا نمونه کارها را از کار نرم افزاری خود ایجاد کنند. فردریک گفت: "اگرچه این نمونه کارها درجه بندی ن کلاس برنامه نویسی در بوشهر می شود، دانش آموزان می توانند آن را با کارفرمایان بالقوه به اشتراک بگذارند." "کل برنامه مدرک به دانش آموزان در معرض دید گسترده و مهارت در فناوری های سنتی و پرطرفدار، از جمله تخصص هایی مانند گرافیک محاسباتی، تست نرم افزار و نوشتن کد برای برنامه های رایج، و همچنین مهارت های عمیق تر و خاص تر، می دهد."
آیا ارزش دریافت گواهینامه برنامه نویسی را دارد؟
در حالی که اکثر موقعیت های برنامه نویسی کامپیوتر حداقل کلاس برنامه نویسی در بوشهر به مدرک لیسانس نیاز دارند، بسیاری از برنامه های درجه پیشرفته نیز در دسترس هستند. علاوه بر آن راه های آکادمیک، ده ها گواهینامه و گواهینامه حرفه ای و غیرانتفاعی در دسترس است. به عنوان مثال، می توانید انتخاب کنید که یک گواهی توسعه دهنده وب آنلاین یا یک گواهینامه مهندسی نرم افزار آنلاین کسب کنید.
BLS خاطرنشان می کند که گواهینامه ها برای زبان های برنامه نویسی خاص وجود دارد و برخی از کارفرمایان ممکن است از برنامه نویسان بخواهند که در محصولاتی که شر کلاس برنامه نویسی در بوشهر کت استفاده می کند گواهینامه دریافت کنند.
برخی از گواهینامه های حرفه ای موجود عبارتند از:
CISCO – کارشناس شبکه خبره، مسیریابی و سوئیچینگ حرفه ای شبکه، گواهینامه امنیت شبکه خبره
مایکروسافت – توسعه دهنده راه حل های معتبر برای برنامه های کاربردی وب، راه حل های خبره Associate Windows Server
انجمن های حرفه ای - گواهینامه همکاری توسعه نر کلاس برنامه نویسی در بوشهر م افزار، Comptia’s Security+، Comptia’s A+ Certification، Comptia’s Linux+
غیر انتفاعی – حرفه ای امنیت سیستم های اطلاعاتی معتبر، مدیر امنیت اطلاعات گواهی شده، مدارک حرفه ای چرخه عمر نرم افزار امن تایید شده
مهندسی نرم افزار را یاد بگیرید
کرتیس جورج با متن کرتیس جورج
جورج قبلاً توسط ناسا، اداره ملی اقیانوسی و جوی (NOAA) و دیگر آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان رهبران فناوری پیشرفته استخدام شده بود و در توسعه برنامه درسی علوم کامپیوتر دانشگاه نقش مهمی ایفا کرده است.
جورج میگوید: «در شغلهایم، مهندسان نرمافزار جوان کلاس برنامه نویسی در بوشهر زیادی را آموزش میدادم و پشت سرشان میایستم، بخشهایی از کد را به آنها نشان میدادم و با ارائه تجربه عملی به آنها، در نهایت بهتر میشدند.» "داشتن دانش اولیه از برنامه نویسی نرم افزار، از جمله کار با سایر تیم ها، نقطه شروع خوبی برای هر شغلی است."
در ادامه تحصیل در رشته علوم کامپیوتر با تمرکز بر مهندسی نرم افزار، یادگیری در یک محیط مشارکتی، چه حضوری یا مجازی، مهم است، زیرا این تجربیات منعکس کننده آنچه در محل کار انتظار می رود، خواهد بود. جورج خاطرنشان کرد که دانشآموزان برنامهنویسی رایانه را یاد میگیرند و نرمافزاری را در آزمایشگاههای آنلاین میسازند که فرصتهای کاری مستقل را همراه با همکاری تیمی فراهم میکند.
مدرک تحصیلی می تواند زندگی شما را تغییر دهد. برنام کلاس برنامه نویسی در بوشهر ه فناوری SNHU را بیابید که به بهترین نحو می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.
*پیش بینی های رشد شغلی ذکر شده ممکن است منعکس کننده شرایط اقتصادی یا شغلی محلی و/یا کوتاه مدت نباشد و رشد واقعی شغل را تضمین نکند. حقوق واقعی و/یا پتانسیل درآمد ممکن است نتیجه ترکیبی از عوامل از جمله، اما نه محدود به موارد زیر باشد: سالها تجربه، صنعت اشتغال، موقعیت جغرافیایی، و مهارت کارگر.
جو کوت نویسنده کارکنان دانشگاه جنوبی نیوهمپشایر است. او را در توییتر @JoeCo2323 دنبال کنید.
مطالب بیشتری مانند این مقاله کاوش کنید
زنی به صفحه کامپیوتر نگاه می کند و در حال مطالعه چگونگی تبدیل شدن به یک مهندس نرم افزار است
چگونه یک مهندس نرم افزار شویم
8 آوریل 2024
ساقه
مهندسی نرم افزار یک حرفه همه کاره و پر ارزش است که شامل مهارت های تکنولوژیکی همراه با اصول مهندسی می شود. این یک مسیر رو به رشد و پر جنب و جوش برای هر کسی است که دوست دارد مشکلات را حل کند، خلاقانه فکر کند و نرم افزاری را برای ایجاد راه حل های تجاری جدید توسعه دهد.
آنجلا فاس، معاون رئیس برنامههای STEM آنلاین که به شرکتکننده در طی یک رویداد Hour of Code کمک میکند.
ساعت کد چیست؟ فرصتی برای شروع سواد کدنویسی
3 آوریل 2024
ساقه
Hour of Code مجموعه ای از رویدادها است که Programming class in Bushehr معمولاً سالانه در اوایل دسامبر، که هفته آموزش علوم کامپیوتر است، برگزار می شود. این رویداد به گونه ای طراحی شده است که سرگرم کننده باشد
نامهای t-in هنگام راهاندازی مفسر پایتون ایجاد میشون کلاس برنامه نویسی ایلام د و هرگز حذف نمیشوند. فضای نام جهانی برای یک ماژول زمانی ایجاد می شود که تعریف ماژول در آن خوانده شود. به طور معمول، فضاهای نام ماژول نیز تا زمانی که مفسر خارج شود باقی می ماند. عبارات اجرا شده توسط فراخوانی سطح بالای مفسر، یا از فایل اسکریپت خوانده می شوند یا به صورت تعاملی، بخشی از یک ماژول به نام __main__ در نظر گرفته می شوند، بنابراین فضای نام جهانی خود را دارند. (نامهای داخلی در واقع در یک ماژول نیز زندگی میکنند؛ به این حالت داخلی میگویند.)
فضای نام محلی برای یک تابع هنگام فراخوانی تابع ایجاد کلاس برنامه نویسی ایلام میشود و زمانی که تابع استثنایی را که در تابع مدیریت نمیشود برمیگرداند یا ایجاد میکند، حذف میشود. (در واقع، فراموش کردن راه بهتری برای توصیف آنچه در واقع اتفاق میافتد خواهد بود.) البته، فراخوانهای بازگشتی هر کدام فضای نام محلی خود را دارند.
دامنه یک منطقه متنی از یک برنامه پایتون است که در آن فضای نام مستقیماً قابل دسترسی است. "دسترسی مستقیم" در اینجا به این معنی است که یک ارجاع غیرمجاز به یک نام سعی می کند نام را در فضای نام پیدا کند.
اگرچه دامنه ها به صورت استاتیک تعیین می شوند، اما به کلاس برنامه نویسی ایلام صورت پویا مورد استفاده قرار می گیرند. در هر زمان در طول اجرا، 3 یا 4 محدوده تو در تو وجود دارد که فضای نام آنها مستقیماً قابل دسترسی است:
درونیترین محدوده، که ابتدا جستجو میشود، حاوی نامهای محلی است
دامنه هر توابع محصور که با شروع با نزدیکترین محدوده محص کلاس برنامه نویسی ایلام ور جستجو میشود، حاوی نامهای غیرمحلی و غیرکلی است.
دامنه بعدی تا آخر شامل نام های جهانی ماژول فعلی است
بیرونی ترین محدوده (آخرین جستجو شده) فضای نامی است که شامل نام های داخلی است
اگر نامی جهانی اعلام شود، آنگاه همه ارجاعات و تکالیف مستقیماً به محدوده بعدی تا آخرین حاوی نامهای جهانی ماژول میروند. برای اتصال مجدد متغیرهایی که خارج از درونی ترین محدوده یافت می شوند، می توان از عبارت غیرمحلی استفاده کرد. اگر غیرمحلی اعلام نشود، آن متغیرها فقط خواندنی هستند (تلاش برای نوشتن روی چنین متغیری به سادگی یک متغیر محلی جدید در درونیترین محدوده ایجاد میکند و متغیر بیرونی با همان نام را بدون تغییر میگذارد).
معمولاً محدوده محلی به نام های محلی ت آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ابع فعلی (از نظر متنی) ارجاع می دهد. خارج از توابع، محدوده محلی به فضای نامی مشابه با دامنه جهانی کلاس برنامه نویسی ایلام ارجاع می دهد: فضای نام ماژول. تعاریف کلاس ها فضای نام دیگری را در محدوده محلی قرار می دهند.
مهم است که بدانیم دامنه ها به صورت متنی تعیین می کلاس برنامه نویسی ایلام شوند: دامنه جهانی یک تابع تعریف شده در یک ماژول، فضای نام آن ماژول است، مهم نیست که از کجا یا با چه نام مستعار تابع نامیده می شود. از سوی دیگر، جستجوی واقعی نامها به صورت پویا و در زمان اجرا انجام میشود – با این حال، تعریف زبان به سمت وضوح نام ثابت در زمان «کامپایل» در حال تغییر است، بنابراین به وضوح نام پویا تکیه نکنید! (در واقع، متغیرهای محلی قبلاً به صورت ایستا تعیین شده اند.)
یک ویژگی خاص پایتون این است که - اگر هیچ عبارت جهانی کلاس برنامه نویسی ایلام یا غیرمحلی در کار نباشد - انتساب به نام ها همیشه در درونی ترین محدوده قرار می گیرد. تکالیف داده ها را کپی نمی کنند - آنها فقط نام ها را به اشیا متصل می کنند. همین امر در مورد حذف ها نیز صادق است: عبارت del x اتصال x را از فضای نامی که توسط محدوده محلی ارجاع داده شده است حذف می کند. در واقع، تمام عملیاتهایی که نامهای جدید معرفی میکنند، از محدوده محلی استفاده میکنند: به ویژه، عبارات import و تعاریف تابع، نام ماژول یا تابع را در محدوده محلی متصل میکنند.
عبارت global را می توان برای نشان دادن اینکه متغیرهای خاص کلاس برنامه نویسی ایلام در محدوده جهانی زندگی می کنند و باید در آنجا بازگردند استفاده شود. عبارت غیرمحلی نشان می دهد که متغیرهای خاص در یک محدوده محصور زندگی می کنند و باید در آنجا بازگردند.
9.2.1. مثال محدوده ها و فضاهای نام
این مثالی است که نشان میدهد چگونه به دامنهها و فضاها Ilam programming class ی نام مختلف ارجاع داده شود و چگونه سراسری و غیرمحلی بر اتصال متغیر تأثیر میگذارد:
در اصل، برنامه نویسی هنر این است که به طور مؤث کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان ر به رایانه بگویید چه کاری انجام دهد. این عبارت است از نوشتن دستورالعمل هایی برای یک کامپیوتر که به منظور انجام یک کار خاص اجرا شود. ساده ترین چیزها باید برای کامپیوتر نوشته شود. به لطف برخی ریاضیات و مهندسی هوشمندانه، انسان ها توانستند تراشه های شن و ماسه را به قوانین منطق بفهمند.
متأسفانه رایانه ها فقط زبان 0 و 1 را می فهمند، بنابراین ما انسا کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان ن ها باید به روشی متفاوت با آنها ارتباط برقرار کنیم. مردم بسیاری از زبانهای مختلف را اختراع کردهاند که به ما اجازه میدهد با کامپیوتر صحبت کنیم تا نتیجه بگیریم. این زبانهای قابل خواندن توسط انسان را میتوان به 0 و 1هایی که رایانهها میفهمند تبدیل کرد.
اما برنامه نویسان مختلف سعی می کنند با کامپیوتر به وظایف مختلفی دست یابند. برخی از برنامه نویسان از رایانه می خواهند که وب سایت ها را بسازد (توسعه دهندگان وب)، در حالی که برخی دیگر م کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان ی خواهند ابزارهای مفیدی ایجاد کنند (مهندسین نرم افزار) یا رسانه های تعاملی سرگرم کننده (توسعه دهندگان بازی) ایجاد کنند.
از آنجایی که برنامه نویسی بسیار گسترده و متنوع است، صنایع و زمینه های مختلفی وجود دارد که فرد می تواند در آنها تخصص داشته باشد و ممکن است برخی از رشته ها بیشتر از سایرین هزینه کنند. با این وجود، برنامه نویسان به طور گسترده ای به دنبال آن هستند زیرا خون دیجیتال را در جریان نگه می دارند.
با توجه به اداره آمار کار ایالات متحده، انتظار می رود اشتغال توسعه ن کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان رم افزار تا سال 2030 تا 22 درصد افزایش یابد. و طبق گفته Glassdoor، متوسط حقوق ملی برای یک برنامه نویس 74013 دلار در ایالات متحده است.
روش رتبه بندی دروس
من این رتبهبندی را بر اساس روشهای آزمایششده و آزمایششدهای که در کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان رتبهبندیهای قبلی خود استفاده کردم، ایجاد کردم. این شامل یک فرآیند سه مرحله ای است:
اول، اجازه دهید خودم را معرفی کنم. من یک نویسنده محتوا برای Class Central، موتور جستجوی پیشرو برای دوره های آنلاین هستم.
من (@elham) این رتبه بندی را با همکاری دوست و همکارم @manoel ایجاد کردم.
برای ایجاد این رتبهبندی، پایگاهداده نزدیک به 100 هزار دور کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان ه آنلاین Class Central را با مشاهده مواردی مانند رتبهبندیها، نظرات و نشانکها برای یافتن بهترین دورهها جستجو کردیم. این فرآیند مبتنی بر داده به ما کمک کرد تا مجموعهای از بهترین دورههای آموزشی را ارائه کنیم.
دوره های خوب شفاهی مورد توجه قرار می گیرند - و بهترین آنها توجه زیادی را به خود جلب می کند. با این حال، مرورها همیشه کل داستان را بیان نمی کنند. در واقع، برخی دورهها آنقدر خوب هستند که کانون توجه را در آغوش بگیرند که دیگر منابع عالی میتوانند مورد توجه قرار نگیرند. بنابراین گام بعدی این بود که دانش خودمان از آموزش آنلاین را وارد ترکیب کنیم.
دوم، ما از تجربه خود به عنوان یادگیرندگان آنلاین برای ارزیابی هر انتخاب اولیه استفاده کردیم.
ما هر دو از پیشینه های علوم کامپیوتر هستیم و زبان آموزان آنلای کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان ن پرکار هستیم و حدود 45 MOOC بین خودمان تکمیل کرده ایم. علاوه بر این، Manoel دارای لیسانس آنلاین در علوم کامپیوتر است، در حالی که من در حال حاضر پایه خود را در علوم کامپیوتر تکمیل می کنم. بنابراین برنامه نویسی موضوعی است که هر دوی ما با آن آشنا بودیم.
ما دوره ها را تجزیه و تحلیل و غربال کردیم و آنها را یک به یک رتبه بندی کردیم. ما ایدهها را از یکدیگر حذف کردیم و بهبودهای مکرر را در رتبهبندی انجام دادیم، تا زمانی که هر دو از نتیجه نهایی راضی بودیم: رتبهبندی که اکنون میخوانید.
ثالثاً، در طول تحقیقات خود، با دوره هایی مواجه شدیم که احساس م کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان ی کردیم به خوبی ساخته شده بودند، اما متأسفانه شناخته شده نبودند. اگر ما یک رویکرد صرفاً دادهمحور را اتخاذ میکردیم، باید آن دورهها را از رتبهبندی خارج میکردیم، حتی به این دلیل که ثبتنام کمتری داشتند.
در عوض، ما طرفدار یک رویکرد کل نگر بودیم. ب آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان رای تقویت این رتبه بندی، ما طیف گسترده ای از دوره های زبان های برنامه نویسی مختلف را اضافه کرده ایم تا امیدواریم مورد علاقه خوانندگان باشد.
پس از گذراندن این فرآیند - ترکیب داده های Class Central، تجربه ما به عنوان یادگیرنده مادام العمر و ویرایش های زیاد - به رتبه بندی نهایی خود رسیدیم. تا کنون بیش از 10 ساعت برای ساخت این رتبه بندی وقت گذاشته ایم و قصد داریم در آینده به روز رسانی آن ادامه دهیم.
آمار رتبه بندی دروس
من چند آمار کلی در مورد رتبه بندی ارائه کرده ام:
در مجموع، ثبت نام دوره بالغ بر 4 میلیون ثبت نام می شود که بزرگت کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان رین دوره دارای نزدیک به 2.5 میلیون ثبت نام است.
هر دوره در این رتبه بندی رایگان یا ممیزی رایگان است.
دوره های این رتبه بندی در مجموع 38338 بررسی در کلاس مرکزی را شامل می شود.
تمام دوره های این رتبه بندی به جز زبان های برنامه نویس کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان ی قسمت A برای مبتدیان مناسب هستند.
Coursera محبوب ترین ارائه دهنده در این رتبه بندی است.
حدود 410 هزار نفر دوره های برنامه نویسی را در کلاس مرکزی دنبال می کنند.
بیایید از انتخاب های برتر عبور کنیم.
1. برنامه نویسی برای همه (دانشگاه میشیگان)
چارلز سورانس، مستعار دکتر چاک، مدرس دوره
اولین دوره ای که من به هر کسی که تازه به برنامه نویسی می پر کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان دازد توصیه می کنم برنامه نویسی برای همه است که توسط دانشگاه میشیگان در Coursera ارائه می شود. با نزدیک به 2.5 میلیون ثبت نام در Coursera، این دوره محبوب ترین دوره پایتون موجود در جهان و یکی از محبوب ترین دوره های آنلاین است.
این دوره شما را با زبان برنامه نویسی پایتون آشنا می کند. یادگ Programming class for children and teenagers in Isfahan یری پایتون به دلیل سادگی ظریف آن آسان است. این زبان با توجه به شاخص TIOBE محبوب ترین زبان است و در آن قرار دارد
ممکن است برای کد خارجی مشتری قابل مشاهده باشد. کلاس برنامه نویسی در اراک در برخی از زبانها، ممکن است در زمان اجرا به یک عضو غیرقابل دسترسی اما قابل مشاهده اشاره شود (مثلاً با اشارهگری که از یک تابع عضو برگردانده میشود)، اما از تلاش برای استفاده از آن با ارجاع به نام عضو از کد مشتری جلوگیری میشود. توسط جستجوگر نوع.[13]
زبان های برنامه نویسی شی گرا مختلف دسترسی و دید اعضا کلاس برنامه نویسی در اراک را به درجات مختلفی اعمال می کنند و بسته به نوع سیستم و سیاست های کامپایل زبان، در زمان کامپایل یا زمان اجرا اعمال می شوند. به عنوان مثال، زبان جاوا اجازه نمی دهد کد مشتری که به داده های خصوصی یک کلاس دسترسی دارد، کامپایل شود.[14] در زبان C++، روشهای خصوصی قابل مشاهده هستند، اما کلاس برنامه نویسی در اراک در رابط قابل دسترسی نیستند. با این حال، ممکن است با اعلان صریح کلاسهای کاملاً انتزاعی که رابطهای کلاس را نشان میدهند، نامرئی شوند.[15]
برخی از زبانها دارای طرحهای دسترسی دیگر هستند:
دسترسی نمونه در مقابل کلاس: روبی به ترتیب به جای کلاس کلاس برنامه نویسی در اراک خصوصی و محافظت شده، از مشخص کننده های دسترسی نمونه-خصوصی و محافظت شده-نمونه پشتیبانی می کند. تفاوت آنها در این است که دسترسی را بر اساس خود نمونه محدود می کنند، نه کلاس نمونه.[16]
Friend: C++ از مکانیزمی پشتیبانی می کند که در آن یک تابع که به صراحت به عنوان تابع دوست کلاس اعلام شده است ممکن است به اعضای تعیین شده به عنوان خصوصی یا محافظت شده دسترسی داشته باشد.[17]
Path-based: جاوا از محدود کردن دسترسی به یک عضو در بسته جاوا پشتیبانی می کند، که مسیر منطقی فایل است. با این حال، زمانی که یک فریم ورک جاوا را گسترش میدهید، برای پیادهسازی کلاسها در بستهبندی مشابه یک کلاس فریمورک برای دسترسی به اعضای محافظتشده، یک روش معمول است. فایل منبع ممکن است در یک مکان کاملا متفاوت وجود داشته باشد، و ممکن است در یک فایل jar متفاوت مستقر شود، اما همچنان آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در کلاس برنامه نویسی در اراک همان مسیر منطقی تا جایی که به JVM مربوط می شود، باشد.[12]
روابط بین طبقاتی
علاوه بر طراحی کلاس های مستقل، زبان های برنامه نویسی ممکن است از طراحی کلاس های پیشرفته تری بر اساس روابط بین کلاس ها پشتیبانی کنند. قابلیت های طراحی روابط بین طبقاتی که معمولاً ارائه می شود ترکیبی و سلسله مراتبی است.
ترکیبی
کلاسها میتوانند از کلاسهای دیگر تشکیل شوند، در نتیجه یک رابطه ترکیبی بین کلاس محصور و کلاسهای تعبیهشده آن ایجاد میشود. رابطه ترکیبی بین کلاسها معمولاً به عنوان رابطه دارای-یک نیز شناخته میشود.[18] به عنوان مثال، یک کلاس "Car" می تواند از یک کلاس "Engine" تشکیل شده و حاوی آن باشد. بنابراین، یک ماشین یک موتور دارد. یکی از جنبه های ترکیب، محصور شدن است، که شامل محصور شدن نمونه های کلاس برنامه نویسی در اراک جزء توسط نمونه ای است که آنها را دارد. اگر یک شی محصور حاوی نمونه های جزء بر اساس مقدار باشد، مؤلفه ها و شی دربرگیرنده آنها طول عمر مشابهی دارند. اگر مؤلفهها با مرجع موجود باشند، ممکن است عمر مشابهی نداشته باشند.[19] به عنوان مثال، در Objective-C 2.0:
@interface Car: NSObject
@property NSString *name;
@property موتور *موتور
@property NSArray *لاستیک;
@پایان
این کلاس Car دارای نمونه ای از NSString (یک شی رشته)، Engine و NSArray (یک شیء آرایه) است.
بر اساس سلسله مراتب
کلاسها را میتوان از یک یا چند کلاس موجو کلاس برنامه نویسی در اراک د مشتق کرد، بنابراین یک رابطه سلسله مراتبی بین کلاسهای مشتقشده (کلاسهای پایه، کلاسهای والد یا سوپرکلاسها) و کلاس مشتقشده (کلاس فرزند یا زیر کلاس) برقرار میکند. رابطه کلاس مشتق شده با کلاس های مشتق شده معمولاً به عنوان رابطه is-a شناخته می شود.[20] به عنوان مثال، یک کلاس 'Button' می تواند از یک کلاس 'Control' مشتق شود. بنابراین، یک دکمه یک کنترل است. اعضای ساختاری و رفتاری طبقات والدین به طبقه فرزند به ارث می رسند. کلاسهای مشتق شده میتوانند اعضای ساختاری اضافی (فیلدهای داده) و اعضای رفتاری (روشها) را علاوه بر آنهایی که به ارث میبرند، تعریف کنند و بنابراین تخصصهای ابر کلاسهایشان هستند. همچنین، اگر زبان اجازه دهد، کلاسهای مشتق شده میتوانند روشهای ارثی را لغو کنند.
همه زبان ها از وراثت چندگانه پشتیبانی نمی کنند. به عنوان مثال، جاوا به یک کلاس اجازه می دهد تا چندین رابط را پیاده سازی کند، اما فقط از یک کلاس به ارث برده شود.[21] اگر وراثت چندگانه مجاز باشد، سلسله مراتب یک گراف غیر چرخه ای جهت دار (یا به اختص کلاس برنامه نویسی در اراک ار DAG) است، در غیر این صورت یک درخت است. سلسله مراتب دارای کلاس هایی به عنوان گره و روابط ارثی به عنوان پیوند است. احتمال ارتباط کلاسهای یک سطح بیشتر از کلاسهای سطوح مختلف است. سطوح این سلسله مراتب را لایه ها Programming class in Arak یا سطوح انتزاع می نامند.
مانند جواهرات حکاکی شده، آلبوم عکس های سفارشی ایده کسب و کار در مدرسه ، یا لوازم جانبی تک رنگ. این پروژه به ساخت مواد، نرم افزار طراحی و تلاش های بازاریابی نیاز دارد.
مالی مورد نیاز است
کم تا متوسط
مهارت های مورد نیاز
خلاقیت و مهارت طراحی
توجه به جزئیات
مهارت های بازاریابی و خدمات مشتری
12. فروش مجدد لباس های قدیمی
فروش مجدد لباس های قدیمی شامل تهیه و فروش اقلام ایده کسب و کار در مدرسه قدیمی و قدیمی است. دانشآموزان میتوانند مجموعهای از قطعات وینتیج منحصربهفرد و شیک را انتخاب کنند و آنها را بهصورت آنلاین یا از طریق فروشگاههای پاپ آپ بفروشند. این پروژه به تامین لباس های قدیمی، تلاش های بازاریابی و مواد بسته بندی نیاز دارد.
مالی مورد نیاز است
کم تا متوسط
مهارت های مورد نیاز
آشنایی با روند مد قدیمی
درک اولیه از اندازه و تغییرات لباس
مهارت های بازاریابی و فروش
13. آموزش تناسب اندام شخصی
آموزش تناسب اندام شخصی شامل ارائه برنامه های تناس ایده کسب و کار در مدرسه ب اندام سفارشی و راهنمایی برای افرادی است که به دنبال دستیابی به اهداف سلامتی و تناسب اندام خود هستند. دانش آموزان می توانند جلسات تمرینی انفرادی یا کلاس های تناسب اندام گروهی را ارائه دهند. این پروژه به گواهینامه های تناسب اندام، تجهیزات تناسب اندام و تلاش های بازاریابی نیاز دارد.
مالی مورد نیاز است
کم تا متوسط
مهارت های مورد نیاز
آشنایی با تکنیک های ورزشی و اصول تناسب اندام
مهارت های انگیزشی و مربیگری
مهارت های بازاریابی و خدمات مشتری
همچنین به 17+ موضوع سخنرانی جالب و خیره ایده کسب و کار در مدرسه کننده تجاری در سال 2023 مراجعه کنید
14. خدمات کمک مجازی
خدمات کمک مجازی شامل ارائه پشتیبانی اداری و سازمانی به افراد یا مشاغل از راه دور است. دانش آموزان می توانند خدماتی مانند مدیریت ایمیل، برنامه ریزی، مدیریت رسانه های اج ایده کسب و کار در مدرسه تماعی و ورود داده ها را ارائه دهند. این پروژه به کامپیوتر یا لپ تاپ، دسترسی به اینترنت و تلاش های بازاریابی نیاز دارد.
مالی مورد نیاز است
کم
مهارت های مورد نیاز
مهارت های سازمانی و مدیریت زمان قوی
مهارت های ارتباطی و کامپیوتری عالی
توجه به جزئیات
15. تولید محصولات صابون و حمام خانگی
تولید صابون خانگی و محصولات حمام شامل ساخت ایده کسب و کار در مدرسه ص آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان ابون های طبیعی و لوکس، بمب های حمام و اسکراب های بدن است. دانش آموزان می توانند فرمولاسیون منحصر به فرد خود را ایجاد کنند و این محصولات را به صورت آنلاین یا در بازارهای محلی بفروشند. این پروژه به مواد تشکیل دهنده صابون سازی، قالب ها و مواد بسته بندی نیاز دارد.
مالی مورد نیاز است
کم تا متوسط
مهارت های مورد نیاز
آشنایی با تکنیک ها و مواد تشکیل دهنده صابون سازی
خلاقیت و مهارت طراحی
مهارت های بازاریابی و فروش
16. فروش مجدد آنلاین
فروش مجدد آنلاین شامل یافتن منابع و فروش اقل ایده کسب و کار در مدرسه ام دست دوم یا با تخفیف از طریق پلتفرم های آنلاین است. دانشآموزان میتوانند اقلامی را در فروشگاههای صرفهجویی، فروش گاراژ یا ترخیص کالاها پیدا کنند و آنها را با قیمت بالاتری بفروشند. این پروژه به یک حساب پلت فرم فروش آنلاین، مواد بسته بندی و تلاش های بازاریابی نیاز دارد.
مالی مورد نیاز است
کم
مهارت های مورد نیاز
آگاهی از روند بازار و اقلام محبوب
درک اولیه از سیستم عامل های فروش آنلاین
مهارت های بازاریابی و فروش
18. خدمات عکاسی
خدمات عکاسی شامل ثبت لحظات و ایجاد تصاویر ایده کسب و کار در مدرسه به یاد ماندنی برای مناسبت های مختلف مانند عروسی، تولد یا پرتره های خانوادگی است. دانشآموزان میتوانند مهارتهای عکاسی خود را برای استخدام ارائه دهند و کپیهای دیجیتال یا چاپی عکسها را تهیه کنند. این پروژه به دوربین، لوازم جانبی عکاسی و تلاش های بازاریابی نیاز دارد.
مالی مورد نیاز است
کم تا متوسط
مهارت های مورد نیاز
آشنایی با تکنیک ها و تجهیزات عکاسی
خلاقیت و توجه به ترکیب
مهارت های بازاریابی و خدمات مشتری
19. خدمات راهنمای ماجراجویی در فضای باز
خدمات راهنمای ماجراجویی در فضای باز شامل هدایت و سازماندهی فعالیت های در فضای باز، مانند پیاده روی، ردیابی، یا سفرهای کمپینگ است. دانش آموزان می توانند بسته های ماجراجویی ایجاد کنند و خدمات خود را به علاقه مندان به ماجراجویی ارائه دهند. این پروژه به دانش فعالیت های فضای باز، ایده کسب و کار در مدرسه تجهیزات ایمنی و تلاش های بازاریابی نیاز دارد.
مالی مورد نیاز است
کم تا متوسط
مهارت های مورد نیاز
دانش گسترده ای از فعالیت های فضای باز و پروتکل های ایمنی
مهارت های ارتباطی و رهبری عالی
توانایی مدیریت و هماهنگی فعالیت های گروهی
20. مدیریت رسانه های اجتماعی
مدیریت رسانه های اجتماعی شامل مدیریت و نگهداری حساب های رسانه های اجتماعی برای افراد یا مشاغل است. دانشآموزان میتوانند خدماتی مانند تولید محتوا، زمانبندی ارسال و تعامل با فالوورها را ارائه دهند. این پروژه به دانش پلتفرم های رسانه های اجتماعی، ابزارهای تولید محتوا و تلاش های بازاریابی نیاز دارد.
مالی مورد نیاز است
کم
مهارت های مورد نیاز
آشنایی با شبکه های اجتماعی مختلف
مهارت های ارتباطی و نوشتاری عالی
درک اولیه از تولید محتوا و بازاریابی
21. شمع سازی دست ساز
ساخت شمع دست ساز شامل ایجاد شمع های منحصر به فرد و معطر با استفاده از موم ها، عطرها و قالب های مختلف است. دانشآموزان میتوانند شمعهای دستساز خود را بهصورت آنلاین، در بازارهای محلی یا از طریق ارسال در فروشگاههای خردهفروشی بفروشند. این پروژه به لوازم Business idea in school شمع سازی، روغن های معطر و تلاش های بازاریابی نیاز دارد.