برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

تفاوت بین کد نویسی و برنامه نویسی



تعریف کدنویسی در زبان های برنامه نویسی مختلف. تفاوت بین کد نویسی و برنامه نویسی  کل فرآیند توسعه یک برنامه نرم افزاری، از برنامه ریزی تا اجرا.

تمرکز محدودتر، عمدتاً بر ترجمه منطق به یک زبان برنامه نویسی. تمرکز گسترده تر که شامل برنامه ریزی، طراحی، کدگذاری، آزمایش، اشکال زدایی و نگهداری نرم افزار می شود.

مهارت های مورد نیاز دانش اولیه از نحو زبان برنامه تفاوت بین کد نویسی و برنامه نویسی  نویسی و شیوه های کدنویسی. دانش عمیق توسعه نرم افزار، شامل کدنویسی، توسعه الگوریتم، ساختارهای داده و اصول طراحی نرم افزار.

هدف نهایی نوشتن کدی که از نظر نحوی صحیح باشد و در یک پروژه بزرگتر قرار گیرد. برای ایجاد یک راه حل نرم افزاری کاملا کاربردی که نیازهای کاربر را برآورده می کند و کارآمد و مقیاس پذیر است.

ابزارهایی که از ویرایشگرهای کد، کامپایلرها و ابزارهای اساسی اشکال زدایی استفاده می کردند. محیط های توسعه یکپارچه (IDE)، سیستم های کنترل نسخه، ابزارهای پیشرفته اشکال  تفاوت بین کد نویسی و برنامه نویسی زدایی و چارچوب های تست نرم افزار.

انجام کدام کار دشوارتر است: برنامه نویسی یا کدنویسی؟

از نظر سختی، بسته به مهارت ها و علایق خاص شما می تواند متفاوت باشد. برخی از افراد ممکن است جنبه های منطقی و حل مسئله برنامه نویسی را چالش برانگیزتر بدانند، در حالی که برخی دیگر ممکن است نحو و ویژگی های کدنویسی را دشوارتر بدانند. به طور کلی برنامه نویسی شامل وظایف پیچیده تر و آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان    متنوع تری تفاوت بین کد نویسی و برنامه نویسی  نسبت به کدنویسی می شود که این فقط یکی از جنبه های برنامه نویسی است.

 

در واقع برای مردم عادی است که به عنوان کدنویس شروع کنند و سپس به برنامه نویسی منتقل شوند. گراف گفت: "کارفرمایان از شما انتظار دارند که از یک کدنویس به یک برنامه نویس پیشرفت کنید، مهارت های جدید بیاموزید و مسئولیت های بیشتری را بر عهده بگیرید." با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید یک حرفه عمودی بسازید. همه نمی خواهند و نیازی به مدیر شدن ندارند، و این خوب است." با این حال، او تکرار کرد، شرکت ها انتظار دارند ک تفاوت بین کد نویسی و برنامه نویسی ه افراد در مهندسی نرم افزار به طور مداوم مهارت خود را ارتقا دهند.

 

غذای آماده

هم کدنویسی و هم برنامه نویسی زمینه های عالی برای دنبال کردن شغل هستند. آنها تقاضای بالا، پتانسیل درآمد خوب و فرصت هایی برای رشد را ارائه می دهند. با این حال، در حالی که کدنویسی  تفاوت بین کد نویسی و برنامه نویسی  و برنامه نویسی ارتباط نزدیکی با هم دارند، تفاوت های مشخصی در حوزه توسعه نرم افزار دارند.

 

کدنویسی برای ایجاد نرم افزار ضروری است، اما تنها بخشی از یک چشم انداز وسیع تر است. از طرف دیگر برنامه نویسی دامنه وسیع تری را در بر می گیرد. به عنوان یک برنامه نویس، شما تفاوت بین کد نویسی و برنامه نویسی نه تنها نیاز به درک کدنویسی دارید، بلکه در حل مسئله، تفکر منطقی و معماری و طراحی نرم افزار نیز مهارت دارید.

 

اینکه آیا تصمیم به دنبال کردن کدنویسی یا برنامه نویسی دارید به علایق، مهارت ها و اهداف شغلی شما بستگی دارد. اما بسیاری از افراد به عنوان کدنویس شروع می کنند و با کسب تجربه و مهارت بیشتر به برنامه نویسی یا موقعیت های سطح بالاتر دیگری می رسند.

 

تبلیغات

لوگوی برنامه تحلیل کسب و کار هاروارد

به وب سایت مراجعه کنید

برنامه تجزیه و تحلیل کسب و کار هاروارد

گواهینامه ای دریافت کنید که شامل نام هاروارد باشد

در باره

برنامه تجزیه و تحلیل کسب و کار هاروارد یک برنامه گواهی آنلاین است که برای رهبران تثبیت شده در هر صنعتی  تفاوت بین کد نویسی و برنامه نویسی طراحی شده است. این برنامه از یک برنامه درسی بین رشته‌ای دقیق استفاده می‌کند تا به دانش‌آموزان کمک کند نه تنها داده‌ها را تجزیه و تحلیل کنند Difference between coding and programming ، بلکه آن‌ها را درک کنند، آن‌ها را ترجمه کنند و آن‌ها را در استراتژی در سطوح بالای سازمان خود بگنجانند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد