برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

جدیترین کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان


ویژگی های زبان جاوا اسکریپت نوجوانان مهارت کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  های خود را با تکمیل سوالات مروری، آزمون ها، تمرین ها و پروژه های DIY توسعه می دهند. این راهنما از تصاویر رنگارنگ و نمودارهای مفید برای تشریح اصول اولیه جاوا اسکریپت استفاده می کند.

 

افکار نهایی

آیا علاقه مندید که فرزندتان خلاقیت خود را از  کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان طریق کد بیان کند؟ کتاب برنامه نویسی کامپیوتر برای بچه ها یکی از ساده ترین راه ها را ارائه می دهد.

 

مملو از منابع متناسب با سن و محتوای جذاب، کتاب‌های فوق به بچه‌ها اجازه می‌دهد تا فوراً شروع به ساخت پروژه‌هایی کنند که واقعاً در مورد آنها هیجان‌زده هستند. فقط مطمئن شوید که علایق فرزندتان را درک کرده اید تا بتوانید کتابی را انتخاب کنید که با ترجیحات و شخصیت او هماهنگ باشد.

 

منبع مناسب ممکن است فقط یک اشتیاق مادام‌العمر برای کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  یک مسیر شغلی با پتانسیل بالا را آغاز کند - و مهارت‌های حل مشکل آنها را در طول مسیر بهبود بخشد.

خانه › وبلاگ › آموزش › 15 کتاب برتر کدنویسی برای کودکان

آموزش برنامه نویسی برای بچه ها معمولاً شامل چند چیز است: یک رایانه یا دستگاهی که قادر به برنامه نویسی باشد، یک فیلمنامه نویس یا پلت فرم برنامه نویسی، یک مربی و یک زبان برنامه نویسی. بسیاری از وب‌سایت‌های آموزشی و بازی‌های برنامه‌نویسی برای بچه‌ها دو یا سه مورد آخر را ارائه می‌کنند کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان —دانش‌آموزان فقط باید با استفاده از دستگاه‌های خود به آنها دسترسی داشته باشند.

 

 

 

اما منابع برای دانش‌آموزانی که ترجیح می‌دهند با خواندن کتاب بیاموزند، چطور؟

 

 

 

ما 15 کتاب برتر کدنویسی را برای کودکان انتخاب کرده ایم. انتخاب های ما را در زیر بررسی کنید!

 

 

 

کدنویسی اسکرچ برای کتاب مبتدیان

 

فهرست مطالب

1. کدنویسی اسکرچ برای مبتدیان: توسط دیوید دوج، مارشال کانن و مت استینسون

2. کتاب رسمی ScratchJr: به کودکان خود کمک کنید کدنویسی را یاد بگیرند نوشته مارینا اوماشی برس و میچل رسنیک

3. Hello Ruby: Adventures in Coding اثر لیندا لیوکاس

4. کد بازی های خود را!: 20 بازی برای ای کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان جاد با Scratch توسط Max Wainewright

5. کدنویسی پروژه ها در پایتون: راهنمای تصویری گام به گام برای ایجاد پروژه های پایتون خود توسط DK

6. ماموریت پایتون: کد یک بازی ماجراجویی فضایی! توسط شان مک مانوس

7. Lift-the-Flap Computers and Coding – IR توسط Rosie Dickins

8. CoderDojo Nano: ساخت وب سایت: ایجاد با کد

9. جادوگری روبی: مقدمه ای بر برنامه نویسی برای کودکان اثر اریک واینستین

10. Hello Swift!: برنامه نویسی برنامه iOS برای ک کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان ودکان و سایر مبتدیان توسط Tanmay Bakshi

11. پروژه های برنامه نویسی جنگ ستارگان: راهنمای تصویری گام به گام برای کدنویسی انیمیشن ها، بازی ها، شبیه سازی ها و موارد دیگر! توسط جان وودکاک

12. همه چیزهایی که برای علوم کامپیوتر و کدنویسی در یک دفترچه یادداشت بزرگ نیاز دارید: راهنمای کامل مطالعه مدرسه راهنمایی توسط انتشارات Workman, Grant Smith

13. آموزش برنامه نویسی با ماین کرافت: دنیای خود را با قدرت پایتون متحول کنید توسط کریگ ریچاردسون

14. جاوا اسکریپت برای کودکان: مقدمه ای سرگرم کننده بر برنامه نویسی توسط نیک مورگان

15. کتاب نهایی Roblox: یک راهنمای غیر رسمی: بیاموزید چگونه جهان های خود را بسازید، بازی های خود را سفارشی کنید، و خیلی چیزهای دیگر! توسط دیوید جاگنو

BONUS 16. کتابهای کار DK: پروژه های Raspberry Pi: مقدمه ای بر رایانه Raspberry Pi توسط DK

افکار نهایی

1. کدنویسی اسکرچ برای مبتدیان: توسط دیوید دوج، مارشال کانن و مت استینسون

 

 

محدوده سنی پیشنهادی: 6 تا 12 سال

 

 

 

افشای کامل - این کتاب توسط تیم CodaKid نوشته شده است. این کتاب که توسط تیمی از مربیان برنامه نویسی کودکان ایجاد شده است که آکادمی برنامه نویسی کودکان آنها از سال 2014 به بیش از 100000 کودک نحوه کدنویسی را آموزش داده است، این کتاب برای مبتدیان مطلق به Scratch عالی است.

 

 

 

پروژه ها با اصول اولیه شروع می شوند و به آرامی کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  از طریق تعدادی از فعالیت های سرگرم کننده و خلاقانه بالا می روند. یکی از موارد مورد علاقه ما در مورد کتاب این است که کدهای QR را ارائه می دهد که به ویدیوهای توضیح دهنده مفید پیوند می خورد که مفاهیم کدگذاری مانند شرطی ها، حلقه ها، متغیرها، توابع و موارد دیگر را پوشش می دهد.

 

 

 

این کتاب و رویکرد CodaKid برای آموزش سرگرم‌کننده و خلاقانه است و تعدادی از فعالیت‌های ترویجی را ارائه می‌کند که دانش‌آموزان را تشویق می‌کند تا از دانش خود برای "مد" کردن پروژه‌های خود استفاده کنند.

 

 

 

2. کتاب رسمی ScratchJr: به کودکان خود کمک کنید کدنویسی را یاد بگیرند نوشته مارینا اوماشی برس و میچل رسنیک

 

 

محدوده سنی پیشنهادی: 4 تا 7 سال

 

 

 

Scratch یک زبان برنامه نویسی کامپیوتری مبتنی بر کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  بلوک از MIT است که عمدتاً دانش آموزان 8 تا 16 ساله را هدف قرار داده است. استفاده از عناصر بصری سطح بالا و رابط کاربری بصری و کاربرپسند آن را به یکی از بهترین زبان ها برای آموزش برنامه نویسی برای بچه ها

 

 

 

خواندن توصیه می شود:

 

 

 

نقد و بررسی ScratchJr: The Ultimate Guide

رمزگذاری بلاک: هر آنچه که باید بدانید

 

 

MIT برای بچه‌های 7 ساله و کمتر، ScratchJr را منتشر کرد -  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان زبانی مقدماتی برای پلتفرم اصلی Scratch که به منظور کمک به کودکان کوچک‌تر در یادگیری اصول برنامه‌نویسی رایانه است. با گذشت زمان، تمرین و آموزش های مناسب فراوان، بچه های 5 ساله می توانند داستان های تعاملی، انیمیشن ها و بازی های پویا خود را تولید کنند.

 

 

 

کتاب رسمی ScratchJr یکی از چندین کتاب برنامه کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  نویسی برای کودکان است که برای همراهی کامل برنامه ScratchJr طراحی شده است. این مملو از فعالیت‌های عملی و درس‌های تکمیلی است که به بچه‌ها کمک می‌کند تا به طور کامل زبان را تسلط یابند. هر پروژه به مراحل کوچک و ساده تقسیم می شود که به راحتی قابل پیگیری است.

 

 

 

مطالب به چندین فصل تقسیم می شوند و هر فصل دارای چندین تکلیف کوچک است که به یک پروژه نهایی سرگرم کننده ختم می شود. بچه ها مهارت های نرمی مانند تفکر محاسباتی، حل مسئله و طراحی را توسعه خواهند داد.

 

 

 

این کتاب، وقتی با برنامه ScratchJr جفت می‌شود، تضمین می‌کند که حتی بچه‌هایی که تجربه و دانش کدنویسی ندارند، می‌توانند محتوای کاملاً کاربردی را برنامه‌نویسی کنند.

 

 

 

 

 

 

 

3. Hello Ruby: Adventures in Coding اثر لیندا لیوکاس

 

 

محدوده سنی پیشنهادی: 4 تا 6 سال

 

 

 

یکی دیگر از کتاب های کدنویسی مورد علاقه ما برای بچه ها Hello Ruby: Adventures in Coding نوشته لیندا لیوکاس است. برای والدینی که می خواهند فرزندان کوچکتر خود را با برنامه نویسی آشنا کنند اما هنوز نمی خواهند آنها را جلوی صفحه نمایش بگذارند، Hello Ruby یک انتخاب عالی است. این  Programming book for children یک راهنمای برنامه‌نویسی فوق‌العاده دقیق و فوق‌العاده جذاب برای کودکان است که نیازی به

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد