برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

معتبر ترین مدرک برنامه نویسی


نمی توان انکار کرد که نرم افزار دنیا را اجرا می کند، و معتبر ترین مدرک برنامه نویسی  زیربنای همه نرم افزارهای عالی کدهای به خوبی نوشته شده است. مهارت های برنامه نویسی یکی از پرتقاضاترین مهارت های شغلی در محیط IT امروزی به حساب می آیند، بنابراین منطقی است که تخصص برنامه نویسی خود را تقویت و تیز کنید.

 

گواهینامه های برنامه نویسی کامپیوتر امروزی به اندازه زبان های برنامه نویسی خاص در مورد پلت فرم ها و محیط های توسعه هستند. بهترین گواهینامه های برنامه نویسی شامل ترکیبی ج معتبر ترین مدرک برنامه نویسی الب از اعتبارنامه های متمرکز بر زبان یا زبان خاص – مانند گواهینامه های C/C++ – و اعتبارنامه های مبتنی بر پلتفرم یا سیستم عامل مانند گواهینامه Microsoft’s Azure Developer Associate یا گواهینامه CompTIA’s Linux+ است.

 

برای دریافت بهترین گواهینامه های برنامه نویسی، پلتفرم و سیستم عامل سال به ادامه مطلب بروید.

 

بهترین برنامه نویسی و گواهینامه های پلتفرم

برنامه نویسی و گواهینامه های پلتفرم خاص، پایه دانش را نشا معتبر ترین مدرک برنامه نویسی ن می دهد. این گواهینامه ها معمولاً بسیار فنی هستند و دانش کاربردی را به نمایش می گذارند.

 

این برنامه ها مخصوص فروشنده یا زبان برنامه نویسی هستند و گواهینامه مناسب را برای شغل مناسب بسیار مفید می کند. حتی برای مشاغلی که از زبان یا پلتفرمی استفاده نمی کنند که با آن گواهینامه دریافت کرده اید، داشتن گواهینامه مرتبط نشان دهنده استعداد و تمایل خاصی برای یادگیری است که می تواند به افرا معتبر ترین مدرک برنامه نویسی د در موفقیت در هر نقشی کمک کند.

 

برخی از گواهینامه های مورد علاقه ما در اینجا عبارتند از:

 

هنگام استخدام برای یک کسب و کار جدید، صاحبان و مدیران تمایل دارند نیازهای برنامه نویسی را برون سپاری کنند و این امر برنامه نویسی را به یک مهارت مستقل ارزشمند تبدیل می کند.

 

بهترین گواهینامه های لینوکس

بیش از 20 سال پس از اینکه لینوس توروالدز لینوکس را تو معتبر ترین مدرک برنامه نویسی سعه داد، این سیستم عامل همچنان یک نیروی در صنعت محاسبات است. به گفته W3 Techs، در حالی که لینوکس به طور گسترده در دسکتاپ استفاده نمی شود، در سمت سرور وب بسیار قوی است، جایی که از سهم بازار 45 درصدی برخوردار است.

 

متخصصان فناوری اطلاعات (IT) زمان قابل توجهی را صرف یادگیری در مورد محاسبات سرور برای همه چیز از نصب، پیکربندی، نگهداری و مجازی سازی گرفته تا پشتیبانی و امنیت  معتبر ترین مدرک برنامه نویسی برنامه می کنند. این همچنین به این معنی است که بسیاری از متخصصان فناوری اطلاعات روزانه با و اطراف سیستم آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  عامل های لینوکس، اغلب در کنار ویندوز و برندهای مختلف سیستم عامل یونیکس، کار می کنند.

آزمون‌های LPIC و Linux+ راه‌های عالی برای نشان دادن دانش گسترده از سیستم لینوکس بدون نیاز به تخصص در یک توزیع خاص لینوکس هستند. این یک مسیر خوب برای حرفه هایی ا معتبر ترین مدرک برنامه نویسی ست که در لینوکس شروع به کار می کنند یا برای کسانی که مایل به حفظ پایگاه دانش گسترده تری هستند.

 

بهترین گواهینامه های مایکروسافت

مایکروسافت بیشتر به دلیل سیستم عامل ویندوز و نرم افزار آفیس شناخته شده است. اما این شرکت سبد محصولات بسیار گسترده‌تری دارد که شامل خدمات آنلاین (بینگ، MSN، تبلیغات)، سرورها، بازی‌ها (Xbox 360) و سخت‌افزار (تبلت‌ها، رایانه‌های شخصی، کیبوردها و ماوس‌ها) می‌شود. این شرکت همچنین دارای یک برنامه صدور گواهینامه قابل توجه است که مدیران و تکنسین های واجد شرایط را برای پشتیبانی از سیستم و محصولات کاربردی خود جذب می کند.

 

دستیابی به گواهینامه های IT از طریق برنامه گواهی مایکروسافت نشان  معتبر ترین مدرک برنامه نویسی دهنده شایستگی یک فرد در یک نقش خاص فناوری اطلاعات است و می تواند منجر به انواع مزایای شغلی و شخصی شود. به عنوان مثال، مطالعات نشان می دهد که گواهینامه های IT شانس یافتن شغل (یا ارتقاء شغلی) را افزای معتبر ترین مدرک برنامه نویسیش می دهد. برخی از گواهینامه های مایکروسافت مورد علاقه ما عبارتند از:

بسیاری از برنامه های صدور گواهینامه دیگر می توانند به پیشرفت شغلی و پیشرفت حرفه ای متخصصان فناوری اطلاعات که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمک کنند. در اینجا چند گواهی و منبع برای بررسی وجود دارد:

 

گواهینامه Adobe Experience Cloud: گواهینامه Adobe Experience Cloud رتبه برتر را پیدا نکرد، اما همچنان اعتباری است که ارزش پیگیری دارد.

گواهینامه های فروشنده خنثی: همچنین منطقی است که تعداد زیادی از برنامه های صدور گواهینامه فروشنده خنثی را که برای کسانی که با زبان های برنامه نویسی خاص یا پلتفرم های توسعه کار می کنند، به ویژه آنهایی که منبع باز هستند، بررسی کنیم. به عنوان مثال، Zend Framework و Zend PHP، Ruby on Rails و آزمون برنامه معتبر ترین مدرک برنامه نویسی  نویس Ruby Certified Ruby Association را در نظر بگیرید.

سازمان های آموزش برنامه نویس: همچنین می توانید پیشنهاداتی را از ارائه دهندگانی مانند ExpertRating پیدا کنید. این سازمان‌ها و سازمان‌های مشابه، آموزش و آزمایش برنامه‌نویس The most valid programming certificate  را بر روی ده‌ها ارائه می‌دهند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد