برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

نظرات درباره ماینکرفت



در سال‌های 2012-2013، من همیشه می‌خواهم Minecraft ر نظرات درباره ماینکرفت ا امتحان کنم، زیرا برای من بسیار خاص به نظر می‌رسد که می‌توانم از آن ایده بسازم. سال 2019 است و من هنوز Minecraft را دارم و تا حد مرگ آن را دوست دارم. من در مورد تغییر چیزهایی که بازیکنان برای انجام آنها استفاده می کنند، مانند Canon های TNT و موارد دیگر، مشکلاتی دارم. من به آن 9/10 می دهم، اما این یک بازی بخشنده است.

6 از 7 این را مفید یافتند. آیا این بررسی مفید بود؟ برای رای دادن وارد شوید

پیوند ثابت

  10/10

بازی ویدیویی مورد علاقه من در تمام دوران!

jameswaggoner-0205323 آوریل 2020

با طرح‌های به یاد ماندنی، خلاقیت و اصالت، Minecraft یکی ا نظرات درباره ماینکرفت ز بهترین بازی‌های ویدیویی است که تا به حال بازی کرده‌ام. آن کاری را انجام می دهد که من فکر می کنم بازی ها باید انجام دهند. سرگرم کننده، خلاق و اصیل باشید. این بازی نمونه کاملی از یک بازی عالی است و من نمی توانم صبر کنم تا ببینم این بازی در آینده چگونه عمل می کند.

6 از 7 این را مفید یافتند. آیا این بررسی مفید بود؟ برای رای دادن وارد شوید

پیوند ثابت

  7/10

خیلی بیش از حد ارزیابی شده است، اما بد نیست.

wego-8251013 فوریه 2022

بازی خوب است، اما به نوعی نسبت به آنچه که هست بیش از حد ارزیابی شده  نظرات درباره ماینکرفت است. این برای بسیاری از مردم نوستالژیک است و خاطراتی را برای من حفظ می کند، بنابراین یک 7/10 مناسب می تواند باشد.

4 از 6 این را مفید یافتند. آیا این بررسی مفید بود؟ برای رای دادن وارد شوید

پیوند ثابت

  1/10

قبلا خوب بود دیگه نه

اسکاتیروبوت 10 سپتامبر 2022

تریلر جدید ماین کرافت Mojang

 

در اینجا نقاط فروش جاوا و نسخه بستر وجود دارد:

 

جاوا: محتوای بی نهایت، عالی، رایگان

 

بستر: محتوای محدود، پایین تر، پولی

 

(کمتر به معنای بد نیست، اما این واقعیت را تغییر نمی دهد  نظرات درباره ماینکرفت که باید برای آن پول بپردازید)

 

اگر یک نسخه داشتید، نسخه دیگر را رایگان خواهید داشت!

 

اگر جاوا داشتید: فقط پول زیادی را هدر دادید

 

اگر هر دو را داشتید: پول بسیار زیادی را هدر دادید

 

اگر Bedrock داشتید: فقط پول زیادی پس انداز کردید

 

(اکثر مردم حداقل جاوا دارند، بنابراین اکثر مردم پول زیادی را هدر داده اند)

 

بعد از تماشای تریلر، دوست داشتم حتی کمتر Bedrock Edition را بازی کنم.

 

سرورهای Minecraft و دنیاهای تک نفره اکنون برای کودکان مناسب هستند:

 

اگر بچه‌ای تک‌نفره باشد، حتی در چت چیزی نامناسب ن آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان می‌گوید (چتی که به معنای واقعی کلمه هیچ کس دیگری هرگز نمی‌خواند) اگر یک بزرگ‌تر در چت چیزی نامناسب بگوید، هیچ بچه‌ای آن را نخواهد دید. چرا دنیای تک نفره نیاز به فیلترهای چت و منوهای ممنوعه دارد، چه  نظرات درباره ماینکرفت کسی غیر از خودت را تحریم می کنی؟!؟!

 

فقط یک کنترل والدین اضافه کنید و بگویید بچه با چه کسی می تواند Minecraft بازی کند و چه سرورهایی به اندازه کافی تعدیل شده اند. (مدیران بسیاری از سرورها را تعدیل می کنند. Mojang، آنها را از تجارت خارج نکنید)

 

Hypixel دارای یک فیلتر چت است که می تواند روی حالت بچه تنظیم شود که بسیار قابل اعتمادتر از فیلتر چت Minecraft است که حتی کار نمی کند. من یکبار در چت به دوستم گفتم "برو تو حالت تماشاگر بیا خونه"، چرا روی زمین بلاک میشه!!!! من از فیلتر ناسزاگویی در بالاترین سطح استفاده کرده‌ام (اگرچه می‌توانم فیلتر را بالا ببرم، نیازی به شنیدن چنین چیزهایی نیست) بنابراین به مکالمات عجیب و غریبی که نیازی به شنیدن آن‌ها در حین شنیدن آنها نظرات درباره ماینکرفت  نیست، توجه نمی‌کنم. ساعات زیاد من در Hypixel. آیا تا به حال به دلیل فیلتر بد در آن مکالمات اوج گرفته ام؟ نه! فیلتر Minecraft حتی کار نمی کند (همانطور که قبلاً اشاره کردم) هیچ فیلتری کامل نیست، اما حداقل فیلتر Hypixel بهتر از Minecraft کار می کند.

 

Btw، Mojang، هنوز با صدای بلند فحش می‌دهند، بنابراین اصطلاح مناسب برای بچه‌ها کاربرد ندارد. همچنین، اگر در Bedrock Edition تحریم شوید، حتی نمی توانید به صورت تک نفره بازی کنید!

 

یادداشت های دیگر

 

من تحمل بالایی دارم، اما این سیستم ممنوعیت وحشتناک است  نظرات درباره ماینکرفت و این تمام نیست. Minecraft بدتر می شود. چند وقت است که Minecraft دیگر خوب نیست؟ من قبلاً فکر می کردم هرگز خسته کننده نمی شود و اگر این کار را انجام دهد صدها سال طول می کشد. من نمی توانستم بیشتر از این اشتباه کنم.

 

قبلاً صاحب بازی‌های زیادی بودم، اما تنها چیزی که بازی کردم Minecraft بود. حالا برعکس است. به طرز عجیبی از مایکروسافت تشکر می کنم که به من سر زد تا بازی هایی غیر از Minecraft انجام دهم.

 

یکی از دوستانم شروع به گفتن کرد که Minecraft یک بازی مرده است، من از دست او عصبانی شدم، اما اکنون دارم با او موافق هستم. ببخشید آقای ناشناس

 

بنابراین، به سوال واقعی، آیا Minecraft هنوز خوب است؟ نسخه بستر، شماره. نسخه جاوا، بله تا زمانی که یک بازار اضافه کنند. وقتی این اتفاق بیفتد، دیگر هرگز پا در این بازی نمی گذارم. صاحبان Hypixel، لطفا Hytale را کمی سریعتر تمام کنید. من نمی دانم چند به روز رسانی بد دیگر می توانم بگیرم. شما ناجیان من هستید. نه تو موجانگ، من در مورد Hytale صحبت می کنم. اگر زمانی که نسخه جاوا خراب می شود Hytale منتشر نشود،  نظرات درباره ماینکرفت من فقط برای چند سال افسرده خواهم بود. بله، می دانم که در مورد داشتن بازی های دیگر صحبت کردم. خب، Minecraft به معنای عجیب و غریب راه نجات من است. در حالی که بازی‌های دیگر من نیز سرگرم‌کننده هستند، من همیشه به یک بازی آرامش‌بخش، خلاقانه و سرگرم‌کننده نیاز داشته‌ام که وقتی بازی‌های دیگر خسته‌کننده می‌شوند یا زمانی که حال و هوای آنها را ندارم، بتوانم به آن بازگردم. اگر ثروتمند بود، Mojang را می خریدم و آن را به معنای واقعی کلمه به هر شرکتی غیر از مایکروسافت می  Comments about Minecraft فروختم. شاید ناچ بتواند دکتر خود را داشته باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد