برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

نظرات در مورد شغل برنامه نویسی


به شدت توصیه می کنم کاری را که در بیشتر نظرات در مورد شغل برنامه نویسی دوران کاری خود انجام داده ام انجام دهم. در شرکت‌های کوچک‌تر تا متوسط غیر فناوری شغلی پیدا کنید. هر شرکتی، در هر صنعتی، کامپیوتر دارد. آنها به شما نیاز دارند. شما مجبور نیستید با تعدادی از افراد فنی یا مالی کار کنید. شما می توانید در صنایع دیگر با فرهنگ بهتر، کار با افراد خنک کار کنید.

وقتی زمان مذاکره فرا می رسد، سخت مذاکره کنید. و نه فقط برای پول، بلکه به  نظرات در مورد شغل برنامه نویسی خصوص زمان. آنقدر بخواهید که فکر کنید بخندند یا بترسند. اگر آنها نه بگویند، چیزی از دست نمی دهید. در نهایت فرصت مناسب ظاهر خواهد شد. فکر نمی کردم کسی به هفته کاری 4 روزه بله بگوید، اما مدام می پرسیدم. بالاخره یکی گفت بله.

 

یکی از نگرانی هایی که این روزها دارم این است که این استراتژی تا چه مدت نظرات در مورد شغل برنامه نویسی  قابل اجرا خواهد ماند. از آنجایی که راه‌حل‌های SaaS و کم/بدون کد زیاد می‌شوند، برای شرکت‌های غیرتکنولوژیکی منطقی نیست که وقتی می‌توانند خرید کنند، بسازند. این امر به ویژه زمانی که حقوق مهندسان همچنان در حال افزایش است صادق است. مهندسانی که در شرکت‌های SaaS گرد هم می‌آیند، می‌توانند محصولات بهتری نسبت به تعداد انگشت شماری که تنها برای یک شرکت راه‌حلی می‌سازند، بسازند. به طور فزاینده‌ای، تنها مهندسانی که شرکت‌های  نظرات در مورد شغل برنامه نویسی غیرتکنولوژیکی به آن‌ها نیاز دارند، افرادی هستند که داده‌هایشان را مدیریت می‌کنند، افرادی که APIهای SaaS را به هم می‌چسبانند، و شاید برخی از افرادی که یک رابط سفارشی روی آن قرار دهند.

 

 

 

The_Conel در 18 جولای 2022 | پدر و مادر | بعد [-]

 

> در شرکت‌های کوچک‌تر تا متوسط غیرتکنولوژیکی شغل پیدا کنید. هر  نظرات در مورد شغل برنامه نویسی شرکتی، در هر صنعتی، کامپیوتر دارد. آنها به شما نیاز دارند.

من شخصاً بدترین تجربه را در چنین مشاغلی داشتم. شرکت‌های کوچک/متوسط غیر فناوری برای فناوری ارزش قائل نیستند و اهمیت آن را درک نمی‌کنند. اگر کار کرد، شما نامرئی هستید و فقط یک مرکز هزینه  نظرات در مورد شغل برنامه نویسی  هستید، اگر این کار را نکرد شما مقصر هستید.

 

برای تعادل بین کار و زندگی، من گروه های بزرگ فناوری را بهترین ها (نه FAANG) یافته ام. من در 10 سال گذشته شنبه / یکشنبه کار نکرده ام. من دیده ام که مردم با موفقیت در مورد کاهش ساعات/روز مذاکره می کنند.

 

 

 

vain_cain در 18 جولای 2022 | ریشه | پدر و مادر | بعد [-]

 

> شرکت‌های کوچک/متوسط غیر فناوری برای فناوری ارزش قائل نیستند نظرات در مورد شغل برنامه نویسی و اهمیت آن را درک نمی‌کنند.

من از طریق پیاده‌سازی/محل‌سازی ERP با بخش‌های فناوری اطلاعات در چنین شرکت‌هایی کار می‌کنم و می‌توانم این را تأیید کنم. طبق تجربه من، 9/10 شرکت های غیرفناوری با دپارتمان های فناوری  نظرات در مورد شغل برنامه نویسی اطلاعات خود (1+ نفر) ارزشی قائل نیستند و به خصوص نمی دانند که بخش فناوری اطلاعات آنها چه می کند.

 

از طرف دیگر، افرادی که در چنین بخش‌هایی کار می‌کنند، طبق  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان تجربه من، به طرز وحشتناکی در دفاع از خود، و توضیح آنچه باید توضیح داده شود، بد هستند. آن‌ها د نظرات در مورد شغل برنامه نویسی ر جایی که نیاز به خط‌کشی است خطوطی نمی‌کشند و خودشان را به همان شکلی می‌بینند که مدیریت/رهبری می‌بیند.

 

 

 

Corncobs در 18 جولای 2022 | ریشه | پدر و مادر | بعد [-]

 

ضد حکایت: من در یک شرکت غیر فناوری کار می کنم (ما نرم افزار فنی داخلی را می سازیم که همه افراد شرکت از آن استفاده می کنند) و تجربه فوق العاده ای بوده است. ما ارزش واقعی و فوری را ارائه می دهیم، مشتریان ما همکاران ما هستند و تاکید زیادی بر UX، تست کاربر و در نتیجه هر چیز دیگری وجود دارد.

بله، مشکلات دیگری نیز وجود دارد، به خصوص در بعد فنی، زیرا فناوری نقطه قوت شرکت نیست (فرآیندهای ما، به خصوص در حول محور DB و استقرار، کاملاً نامرتب هستند) اما چیزهای درستی و نظرات در مورد شغل برنامه نویسی جود دارد که باعث می شود من از کارم لذت می برم

 

 

 

drewcoo در 18 جولای 2022 | ریشه | پدر و مادر | بعد [-]

 

این ممکن است ضد حکایتی باشد که قاعده را ثابت می کند.

در تجربه حکایتی متواضعانه خودم، هر چه شرکتی روی فناوری تمرکز کمتری داشته باشد، بدتر است. فراتر از آن، اگر مدیریت از پس زمینه نرم افزاری (یا مهندسی) نباشد، احتمالاً هیچ سرنخی از برنامه نویسان  نظرات در مورد شغل برنامه نویسی نخواهند داشت (چون چنین چیزهای سخت ساده و چنین چیزهای ساده ای سخت هستند) و درمان اینگونه خواهد بود. . . عجیب.

 

 

 

ipaddr در 19 جولای 2022 | ریشه | پدر و مادر | بعد [-]

 

این به شما آزادی بیشتری می دهد

 

 

bluefirebrand در 18 جولای 2022 | ریشه | پدر و مادر | قبلی | بعد [-]

 

من دوست دارم برای ساختن ابزارهای داخلی که شرکت من به آن نیاز دارد و از آنها استفاده می کند، شغلی پیدا کنم، اما در واقع هیچ شانسی برای یافتن این نوع مشاغل نداشتم، بنابراین همیشه محصولات نظرات در مورد شغل برنامه نویسی  ساخت و ساز را تکمیل می کنم.

توصیه ای در مورد چگونگی پیدا کردن این نوع موقعیت ها دارید؟

 

 

 

pc86 در 18 جولای 2022 | ریشه | پدر و مادر | بعد [-]

 

با یک استخدام کننده (یا پنج نفر) ارتباط برقرار کنید و به آنها بگویید این همان چیزی است که می خواهید. آنها وجود دارند تا به عنوان یک فیلتر عمل کنند، و اگر علاوه بر جستجوی خود، با چندین شرکت از نظرات در مورد شغل برنامه نویسی  چندین شرکت/جغرافیا کار کنید، در نهایت آنچه را که به دنبالش هستید خواهید یافت.

 

 

چولانتش در 18 جولای 2022 | ریشه | پدر و مادر | بعد [-]

 

در تجربه من، استخدام کنندگان اساساً نام و مهارت شما را در پرونده نگه می دارند و هیچ یک از خواسته ها/نیازهای دیگر شما را در نظر نمی گیرند.

 

 

pc86 در 18 جولای 2022 | ریشه | پدر و مادر | بعد [-]

 

شما با استخدام‌کنندگان مزخرف کار کرده‌اید، که قابل انتظار است زیرا اکثر آنها چنین هستند.

برخی از آنها عالی هستند و ارزش حفظ ارتباط با آنها را دارند.

 

 

 

bluefirebrand در 18 جولای 2022 | ریشه | پدر و مادر | قبلی | بعد [-]

 

من صادقانه تعجب می کنم که چه تعداد حتی Comments about programming jobs   به نظر نظرات در مورد شغل برنامه نویسی  می رسد مهارت شما را در نظر نمی گیرند.

شما د

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد