برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

مهارت عمومی برنامه نویسی



 اینترنت پر از افرادی است که می خواهند تخصص خود را به اشتراک بگذارن مهارت عمومی برنامه نویسی د. وبلاگ ها راهی آسان و راحت برای به روز ماندن در صنعت خود و یادگیری چیزهای جالبی هستند که ممکن است فکر نکنید خودتان درباره آنها تحقیق کنید.

 

ویدئوهای یوتیوب

مهارت های برنامه نویسی - ویدیوهای YouTube

منبع: یوتیوب

در مورد برنامه نویسی انواع مختلفی از اطلاعات وجود  مهارت عمومی برنامه نویسی دارد که می توانید از YouTube دریافت کنید. از آموزش مفاهیم اولیه برنامه نویسی گرفته تا بررسی ابزارهای جدید یا ویدیوهای روزمره نقش رویایی شما.

 

آموزش ها

مهارت های برنامه نویسی - آموزش

اگر به دنبال کلاس‌ها یا آموزش‌هایی هستید که به‌راحتی می‌خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید، YouTube بهترین مکان برای رفتن است. هنگامی که در قلمرو آشنا نیستید و به کمی بیشتر از مستندات مهارت عمومی برنامه نویسی  مستقیم نیاز دارید، راهنمای تصویری گام به گام در YouTube می تواند کمک بزرگی باشد.

 

در یک دوره معتبر یا یک بوت کمپ شرکت کنید

مهارت های برنامه نویسی - بوت کمپ پرشی

چه یک مبتدی کامل، خودآموز یا فارغ التحصیل دانشگاه باشید، همه می توانند از آموزش های اضافی و گواهینامه های اضافی برای رزومه شما بهره مند شوند.

 

یک راه عالی برای یادگیری کدنویسی، شرکت در یک دوره آنلاین مهارت عمومی برنامه نویسی  یا بوت کمپ است. این بوت کمپ های عملی شما را برای ورود به دنیای حرفه ای برنامه نویسی آماده می کند.

 

برای نوشتن و تست کد از یک ویرایشگر کد و/یا یک REPL (حلقه Read-Eval-Print) استفاده کنید.

پلتفرم‌هایی با کاربری آسان برای دریافت کدنویسی، ایجاد پروژه‌های کدنویسی و استفاده از مفاهیم اساسی برنامه‌نویسی در اولین فرصت ممکن توسط افراد مبتدی طراحی شده‌اند. این سرویس‌ها از چندین زبان پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند در مرورگر مورد استفاده قرار گیرند و دارای ویژگی‌هایی هستند که به شما امکان می‌دهند با دیگران در زمان واقعی همکاری کنید.

 

برخی از چالش ها یا بازی های کدنویسی آنلاین را بررسی کنید

برنامه نویسی یک حرفه خلاقانه است و سرگرم شدن با آن می تواند به شما مهارت عمومی برنامه نویسی  کمک کند تا یاد بگیرید و همچنین به شما در ایجاد علایق و تخصص هایی کمک کند که در طول حرفه شما مفید خواهند بود. رویدادهایی مانند ظهور سالانه کد یا بازی های برنامه نویسی توسط Zachtronics یک مکان عالی برای شروع هستند.

 

کار داوطلبانه را شروع کنید

اینترنت پر از پروژه های منبع باز از هر سبکی است که قابل تصور است. درگیر شدن با این موارد می تواند به شما کمک کند تا تجربه و تمرین کسب کنید و همچنین چیزهای جدیدی یاد بگیرید.

 

با جامعه درگیر شوید

همانطور که اشاره کردیم، مهارت های همکاری برای برنامه نویسان مهارت عمومی برنامه نویسی  مهم است آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  و هیچ وقت برای شروع به توسعه این مهارت ها زود نیست. یافتن افراد همفکر برای گفتگو، کار و یادگیری فرصتی است که نباید از دست داد.

 

انجمن های آنلاین و انجمن های کدنویسی

Subreddits، سرورهای Discord، و جوامع Slack را در موضوعات  مهارت عمومی برنامه نویسی برنامه‌نویسی عمومی و تخصص‌های تخصصی مورد علاقه خود بررسی کنید.

 

کنفرانس ها و ملاقات ها

کنفرانس‌ها و ملاقات‌ها را می‌توان هم به صورت آنلاین و هم حضوری برگزار کرد، بنابراین بررسی کنید که در نزدیکی شما چه می‌گذرد یا چه چیزی به علایق شما مربوط می‌شود. این رویدادها می‌توانند فرصت‌های شبکه‌سازی عالی را نیز فراهم کنند، که مهارت دیگری است که از همان ابتدا ارزش توسعه دارد.

 

هکاتون ها

 

منبع: Devpost

Hackathons، Hack Days یا Code Fest رویدادهای اجتماعی هستند مهارت عمومی برنامه نویسی  که در آن گروهی از کدنویس ها گرد هم می آیند تا در مدت زمان کوتاهی یک پروژه جدید ایجاد کنند. آنها به صورت آنلاین و حضوری اتفاق می‌افتند و در سطوح مختلف مهارت هدف قرار می‌گیرند.

 

سوالات متداول در مورد مهارت های برنامه نویسی

ما پاسخ هایی برای متداول ترین سوالات شما داریم.

 

با کدام زبان برنامه نویسی باید شروع کرد؟

این بستگی به اهداف شما دارد. برای کسانی که به توسعه وب علاقه مند هستند، HTML و CSS مکان های خوبی برای شروع هستند. برای متخصصان داده های نوپا، SQL و Python مفید خواهند بود. اگر می خواهید وارد توسعه بازی شوید، C++ راهی است که می توانید انجام دهید.

 

چه مهارت های برنامه نویسی را باید در رزومه خود بگنجانید؟

تمام مهارت های شما! مهارت های به دست آمده از تجربه حرفه ای شما، البته ضروری است. با این حال، از آنجایی که برنامه نویسی یک حرفه خلاقانه است، می توانید پروژه هایی را که برای سرگرمی دنبال می کنید نیز فهرست کنید. همیشه از همه چیزهایی که می توانید با پروژه ها و نمونه های واقعی موجود در مجموعه خو مهارت عمومی برنامه نویسی د نسخه پشتیبان تهیه کنید.

 

آیا می توانید بدون مدرک برنامه نویس شوید؟

در گذشته این امری عادی بود که افراد پس از اخذ مدرک وارد حرفه برنامه نویسی شوند. با این حال، این یک نیاز سخت نیست. راه های دیگری نیز برای دریافت آموزش وجود دارد، مانند دوره های آنلاین و بوت کمپ، و یک نمونه کار قوی می تواند نشان دهد که شما تمام مهارت های مورد نیاز را دارید.

 

از آنجایی که شما اینجا هستید

هیچ کس با دانستن نحوه کدنویسی بیدار نمی شود - آنها یاد می گیرند که چگونه کدنویسی کنند. ده‌ها هزار دانش‌آموز با دوره‌های ما، مانند Bootcamp مهندسی نرم‌افزار، با موفقیت یاد گرفته‌اند. اگر کاملاً تازه کار هستید، دوره آماده سازی مسیر شغلی مهندسی نرم افزار ما کاملاً مناسب خواهد بود. بیا انجامش بدیم!

 

مونیکا جی وایت

درباره مونیکا جی وایت

مونیکا روزنامه نگاری است که مادام العمر به فناوری علاقه دارد، از سخت افزار رایانه شخصی گرفته تا نرم افزار و برنامه نویسی. او برای اولین بار بیش از ده سال پیش نویسندگی را آغا General programming skills ز کرد و از آن حرفه ای ساخته است. اکنون تمرکز او حول فناوری و توضیح مفاهیم پیچیده برای افراد گسترده تر است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد