برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

کار برای بچه 12 ساله در خانه

 

هنگامی که فرزند شما یک وبلاگ یا وبلاگ ایجاد کرد، می تواند آ کار برای بچه 12 ساله در خانه ن را بعداً در رزومه دبیرستان یا کالج خود یا حتی در فرآیند درخواست کالج به بازار عرضه کند. کارفرمایان همیشه به دنبال مهارت هایی مانند خودانگیختگی، خلاقیت، انگیزه و جاه طلبی هستند!

 

شماره 6: کمک کننده محوطه سازی

امدادگر محوطه سازی. این می‌تواند شامل مواردی مانند چیدن برگ‌ها،  کار برای بچه 12 ساله در خانه کشیدن علف‌های هرز، پارو کردن برف و سایر کارهای عجیب و غریب باشد. اگر کودک شما فعال است و دوست دارد بیرون باشد، ممکن است این شغل برای او باشد! پیشنهاد من این است که یک بروشور درست کنید و با فرزندتان به همسایگان خود بروید تا ببینید آیا کسی ممکن است به کمک محوطه سازی نیاز داشته باشد. همانطور که آنها بزرگتر می شوند و مسئولیت پذیرتر می شوند، فرزند شما می تواند منشعب شود و خدمات خود را گسترش دهد.

 

شماره 7: فروشنده لیموناد

استند لیموناد. البته باید به استند لیموناد اشاره کنم! نمی‌دانم که این را به‌عنوان  کار برای بچه 12 ساله در خانه یک «شغل» واقعی به‌اندازه راهی برای کسب درآمد گاه به گاه در طول تابستان در نظر بگیرم. اما این اولین کار عالی برای یک بچه جوان است که انگیزه دارد کمی پول به دست آورد و مهارت های فروش و کارآفرینی خود را آزمایش کند!

 

شماره 8: کمک در کسب و کار خانوادگی

کسب و کار خانواده. اگر شما تنها مالک یک رستوران یا نوع دیگری از  کار برای بچه 12 ساله در خانه کسب و کار خانوادگی هستید، فرزند 12 ساله شما می تواند در بسیاری از مشاغل کار کند تا زمانی که آنها خطرناک یا خطرناک تلقی نشوند. همچنین باید مطمئن شوید که قوانین کار کودک ایالت خود را در مورد تعداد ساعات و روزهایی که فرزند شما می تواند به طور قانونی کار کند، رعایت می کنید.

 

گفته می شود، این می تواند اولین تجربه کاری عالی برای یک کودک باشد. کار برای بچه 12 ساله در خانه  یادگیری دست اول در مورد کسب و کار خانوادگی باعث ایجاد اعتماد به نفس، اخلاق کاری می شود و همچنین به فرزند شما این امکان را می دهد تا درباره خود و نقاط قوت و علایق خود در مورد دنیای کار بیاموزد.

 

شماره 9: نگهدارنده گیاهان

نظاره گر گیاه. این شغل برای بچه هایی که به باغبانی و گیاهان علاقه دارند و دوست دارند یاد بگیرند عالی است. آبیاری گیاهان برای همسایگان در تعطیلات نیز یک راه عالی برای کسب درآمد و در عین حال یادگیری در مورد اصول رشد گیاهان، سبزیجات، میوه ها و گل ها است!

 

شماره 10: کار فصلی

شغل فصلی جمع کردن ده شغل برتر من برای نوجوانان 12 ساله، مشاغل فصلی است.  کار برای بچه 12 ساله در خانه این مشاغل می تواند شامل بسته بندی هدایا در طول تعطیلات یا حتی کمک به برنامه ریزی مهمانی باشد. اگر می‌دانم که بیشتر مادران دوست دارند یک چیز وجود داشته باشد، یک کمک کننده در تعطیلات یا حتی یک کمک کننده جشن تآموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ولد است. راست میگم؟!

 

این فصل از سال، اگرچه مطمئناً فوق العاده است، اما می تواند برای والدین نیز خسته کننده باشد. بین گرفتن هدایا، بسته بندی هدایا، تزئین خانه و همه چیزهای کوچک دیگر، بسیار زیاد است. فرزند شما، بسته به علایق و نقاط قوت خود، می تواند خدمات خود را در طول فصل تعطیلات به دوستان و همسایگان ارائه دهد.

 

در نتیجه

همانطور که می بینید، این ده شغل برای نوجوانان 12 ساله فرصت های فوق العاده ای را برای کشف علایق، توسعه اعتماد به نفس و پرورش یک اخلاق کاری قوی ارائه می دهد. تشویق فرزندتان برای امتحان کردن شغل در این سن کم می‌تواند گامی ارزشمند برای موفقیت آینده او باشد.

 

سوالات متداول

چند شغل محبوب برای نوجوانان 12 ساله چیست؟

پرطرفدارترین مشاغل برای کودکان 12 ساله شامل نگهداری از کودک، نگهداری از حیوانات  کار برای بچه 12 ساله در خانه خانگی، کار در حیاط، راه رفتن با سگ و کمک به مادر است.

 

در حالی که کودکان 12 ساله از نظر قانونی مجاز به کار در نقش های سنتی مانند رستوران های فست فود نیستند، آنها می توانند در یک خانه خصوصی با انجام کارهای ذکر شده در بالا کار کنند.

 

آیا محدودیت یا محدودیتی برای مشاغل 12 ساله وجود دارد؟

بله، محدودیت‌ها و محدودیت‌هایی برای مشاغل 12 ساله وجود دارد. قانون استانداردهای کا کار برای بچه 12 ساله در خانه ر منصفانه (FLSA) دستورالعمل هایی را برای انواع مشاغل و تعداد ساعاتی که کارگران جوان می توانند انجام دهند تعیین می کند. به عنوان مثال، کودکان 12 ساله معمولاً نمی توانند در مشاغل خطرناک یا در ساعات مدرسه کار کنند. مهم است که قوانین محلی و ایالتی خود را بررسی کنید و همچنین هرگونه مجوز یا مجوز لازم را دریافت کنید.

 

کودکان 12 ساله چگونه می توانند فرصت های شغلی پیدا کنند؟

در اینجا چند راه برای افراد 12 ساله برای یافتن فرصت های شغلی وجود دارد:

- از خانواده و دوستان بپرسید: به خانواده و دوستان خود اطلاع دهید که به دنبال کار هستید. آنها ممکن است ارتباط داشته باشند یا کسی را بشناسند که در کارهای عجیب و غریب به کمک نیاز دارد.

- مشاغل محلی: از فروشگاه ها، رستوران ها، یا مراکز اجتماعی محلی دیدن کنید و از آنها بپرسید که آیا فرصت شغلی پاره وقت برای کارگران جوان دارند یا خیر.

پلتفرم‌های آنلاین: برخی از وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها به طور خاص به کار برای بچه 12 ساله در خانه  ایجاد ارتباط بین کارگران جوان با فرصت‌های شغلی می‌پردازند. به دنبال پلتفرم های معتبری باشید که با قوانین و دستورالعمل های کار مطابقت دارند.

 

به یاد داشته باشید که هنگام بررسی فرصت های شغلی همیشه ایمنی و رفاه خود را در اولویت قرار دهید و قبل از هر کاری با والدین یا قیم خود مشورت کنید.

 

لی کریستینا بیزر

MS، CPRW (رزومه نویس حرفه ای معتبر)

لی بیش از دو دهه تخصص در هدایت افراد به سمت موفقیت شغلی به ارمغان می آورد. در دوران تصدی خود در دانشگاه ایالتی سن خوزه، او به هزاران دانشجو کمک کرد تا رزومه های قانع کننده ای  Work for a 12-year-old child at home بنویسند تا اولین شغل و کارآموزی خود را پیدا کنند. اخیراً، لی The Career Counter را تأسیس کرده است


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد