کتابهای رسمی فناوری اطلاعات برای دانشآموزان آموزش برنامه نویسی به کودکان مدارس ابتدایی استفاده میشود. "مسابقات کدنویسی زیادی برای بچه هایی که از Scratch استفاده می کنند وجود دارد."
در واقع، نفوذ اسکرچ به سیستم مدارس دولتی همان چیزی است که در ابتدا مقامات چینی را نگران کرده بود. مقاله ای که در 11 اوت در مورد یک رسانه دولتی متمرکز بر جوانان منتشر شد، به شدت انتقاد کرد:
پلتفرم هایی مانند Scratch تعداد زیادی کاربر جوان چینی دارند. دقیقاً به همین دلیل است که پلت فرم باید خود انضباط را اعمال کند. اجازه دادن به جریان آزاد گفتمان ضد چین و جدایی طلبانه باعث آسیب به احساسات مردم چین، عبور از خط قرمز چین و مسموم شدن نسل آینده چین خواهد شد.
عنوان مقاله نگرش پکن را نسبت آموزش برنامه نویسی به کودکان به فناوریهای وارداتی، از جمله فناوریهایی که منبع باز و آموزشی و بیضرر هستند، نشان میدهد: چین باز «بیگانههراسی» نیست، بلکه باید «سمزدایی» کند.
صرفنظر از محتوای «مشکلآمیز» تولید شده توسط کاربر در اسکرچ، چین احتمالاً فعالان فناوری بومی بیشتری را تشویق به رشد خواهد کرد، همانطور که در تلاشی گسترده برای بومیسازی نیمهرساناها و حتی میزبانی کد منبع انجام داده است.
خارج از کتاب های درسی، اسکرچ راه خود را به مراکز گران قیمت بعد از مدرسه در سراسر آموزش برنامه نویسی به کودکان چین پیدا کرده بود. برخی از بنیانگذاران چینی در این صنعت به TechCrunch گفتند که برخی از شرکت ها به طور عمومی کدهای منبع باز Scratch را به عنوان پایه و اساس خود نسبت می دهند، در حالی که برخی دیگر شبیه سازی هایی می سازند که ادعا می کنند ساخت داخل هستند.
Scratch مانند معیار نرم افزار برنامه نویسی کودکان است. یی ژانگ، بنیانگذار Tangiplay، یک استارتآپ مستقر در شنژن که به کودکان کدنویسی از طریق سختافزار را آموزش میدهد، میگوید: اکثر والدین در مورد Scratch از برنامههای فوق برنامه یاد میگیرند، که تمایل دارند تمام ترافیک وب را به جای هدایت کاربران به Scratch برای خودشان نگه دارند.
علیرغم محبوبیت اسکرچ در چین، رقبای آموزش برنامه نویسی به کودکان با هر اندازه ای ظاهر شده اند. این شامل کد مائو پنج ساله است، یک استارتآپ شنژن که یک بازیگر اولیه و اصلی در این فضا است - و توسط شرکتهای سرمایهگذاری خطرپذیر به خوبی تامین مالی میشود. این استارتآپ با زبان بچه گربهای که آن را «محکمتر از اسکرچ» توصیف میکند، در 21 کشور، بیش از 30 میلیون کاربر و حدود 11000 مشتری سازمانی حضور دارد. شرکت های اینترنتی NetEase و Tencent نیز محصولات خود را برای کدنویسان جوان ارائه کرده اند.
ژو، که استارت آپ او نیز در شنژن مستقر است، گفت: "اگر این چیزی دائمی است و اگر مسابقات و مدارس جریان اصلی استفاده از آن را متوقف کنند، ما نیز استفاده از آن را متوقف خواهیم کرد." مائو و ماکبلاکScratch یک زبان برنامه نویسی اولیه است که از یک کدنویسی به سبک "ساختمان" برای ایجاد داستان های متحرک، بازی های تعاملی، شبیه سازی ها و آثار هنری زیبا استفاده می کند. در استفاده از اسکرچ، فراگیران با مفاهیم اولیه کدنویسی آشنا می شوند و مهارت های تفکر محاسباتی خود را توسعه می دهند و در عین حال ایده های خود را زنده می کنند. در این مجموعه، اصول اولیه اسکرچ معرفی می شود تا مهارت های اساسی مورد نیاز برای شروع ایجاد در اسکرچ در اختیار زبان آموزان قرار گیرد.
Scratch با سازماندهی انواع کدهایی که می توانید از آنها در دسته بندی آموزش برنامه نویسی به کودکان ها استفاده کنید، کار را برای زبان آموزانی که تازه شروع کرده اند آسان می کند. بلوکهای کد بر اساس دستههای زیر گروهبندی میشوند: حرکت، ظاهر، صدا، رویدادها، کنترلها، سنجش،
در حالی که هیچ تعریف واحدی از کیفیت بالا و بنابراین ابزار آموزش برنامه نویسی کودکان اندازه گیری واحدی برای تعیین و مقایسه کیفیت برنامه های دوران کودکی در سراسر ایالات متحده وجود ندارد، تعدادی ابزار وجود دارد که به طور گسترده برای ارزیابی و گزارش کیفیت برنامه های دوران کودکی استفاده می شود.
مقیاسهای رتبهبندی محیطی: مقیاس رتبهبندی محیط اولیه کودکی یا ECERS برای کودکان ۳ تا ۵ ساله، مقیاس رتبهبندی محیطی نوزاد/نوپا، یا ITERS، و مقیاس رتبهبندی محیط مراقبت از کودک خانواده، یا FCCERS، ابزارهای استانداردی هستند که برای اندازهگیری فرآیند استفاده میشوند.
کیفیت در سطح کلاس این معیارها شامل موارد متعددی است که بر اساس آنها برنامهها رتبهبندی میشوند که در هفت خرده مقیاس سازماندهی شدهاند. این خرده مقیاسها شامل رتبهبندی فضا و مبلمان، روالهای مراقبت شخصی، فعالیتها و تعاملاتی است که در کلاس درس انجام میشود، و نحوه تعامل برنامه با خانوادهها.
در نهایت، این ابزارها برای آموزش برنامه نویسی کودکان ارزیابی تعاملات مختلفی که در محیط آموزشی رخ میدهد طراحی شدهاند - برای مثال، بین کارکنان و کودکان و بین خود کودکان، تعاملات کودکان با مواد و فعالیتها، و ساختارهایی که از این تعاملات پشتیبانی میکنند، مانند فضا. و برنامه زمانبندی.34
CLASS: سیستم امتیازدهی ارزیابی کلاس درس یا CLASS یک ابزار مشاهده است که تعاملات بین معلمان و کودکان را که بر یادگیری و رشد تأثیر می گذارد، ارزیابی می کند. CLASS دارای مقیاس های جداگانه برای گروه های سنی مختلف است که منعکس کننده تفاوت در نحوه یادگیری نوزادان، کودکان نوپا و پیش دبستانی است.
مشاهده نوزاد فقط یک دامنه دارد در حالی که مشاهده قبل از K سه حوزه آموزش برنامه نویسی کودکان دارد. ناظرvation کیفیت روابط، روالها، سازماندهی محیط فیزیکی، و نحوه استفاده از زبان و تسهیل تعاملات را برای تشویق کودکان به تفکر انتقادی ارزیابی میکند.
اعتباربخشی ملی: اعتبار بخشی فرآیندی داوطلبانه است که برنامهها میتوانند از آن برای کمک به بهبود سطح کیفی خود استفاده کنند و به خانوادهها نشان دهند - چه در حال حاضر ثبت نام کردهاند و چه بالقوه - که این برنامه فراتر از آن چیزی است که توسط مقررات دولتی لازم است و به سطح مشخصی رسیده است.
کیفیت.36 برای دستیابی به این اعتبار، برنامه ها باید درگیر خودآموزی گسترده باشند و از طریق یک فرآیند اعتبار سنجی خارجی بگذرند. به عنوان مثال، آنها به طور کلی شامل استانداردهای مربوط به محیط یادگیری، تعامل معلم و کودک، صلاحیت کارکنان، توسعه حرفه ای و مشارکت خانواده و غیره می شوند.
QRIS: همه ایالت ها یا دارای سیستم آموزش برنامه نویسی کودکان رتبه بندی و بهبود کیفیت هستند یا QRIS. یک خلبان؛ یا در فرآیند برنامه ریزی برای یک QRIS هستند. 39 QRIS برای ارزیابی، بهبود و برقراری ارتباط سطح کیفیت در محیط های آموزشی دوران کودکی طراحی شده اند.
یک مقیاس از 1 تا 3 یا 1 تا 5. در حالی که یک QRIS واحد در سراسر ایالات متحده استفاده نمی شود، هر ایالت دارای یک QRIS منحصر به فرد است که اولویت ها و زمینه خود را منعکس می کند. بسیاری از QRIS مشاهدات محیطی مانند ECERS یا CLASS را به عنوان بخشی از فعالیت های ارزیابی خود شامل می شوند و این امتیازات در رتبه بندی کلی QRIS نقش دارند.
سایر عناصر رتبه بندی ممکن است شامل فعالیت های مشارکت خانواده، ارزیابی کودک و مدیریت برنامه باشد. بسیاری از QRIS برخی از الزامات برنامه های دارای اعتبار ملی را نیز نادیده می گیرند، یا به طور خودکار به برنامه ها رتبه بندی QRIS خاصی را در نتیجه اعتبار ملی آنها اعطا می کنند.
چه اجزایی برای دستیابی و حفظ سطوح بالای کیفیت لازم است؟
علاوه بر مجموعه اصلی الزامات بهداشت و ایمنی، سه عامل مورد بحث در بالا آموزش برنامه نویسی کودکان عناصر کلیدی یک برنامه با کیفیت بالا را تشکیل می دهند. برای دستیابی و حفظ این عناصر با کیفیت بالا، برنامه های دوران کودکی نیاز به دسترسی به تعدادی دارند. ساختارها و پشتیبانهای کلیدی، که بسیاری از آنها میتوانند با سیاست کمک کنند.
در حالی که مسیر هر برنامه به سمت کیفیت منحصر به فرد خواهد بود، شش عنصر زیر مؤلفههای اصلی را نشان میدهند که برای یک برنامه با کیفیت ضروری هستند و حوزههایی هستند که سیاستگذاران باید به دنبال حمایت از آنها باشند.
تعاملات بین فردی
محیط یادگیری ایجاد شده توسط معلم برای کیفیت برنامه دوران کودکی آموزش برنامه نویسی کودکان بسیار مهم است. تجربیاتی که کودک در سال های اولیه خود دارد رشد او را شکل می دهد و معلمان نقش مهمی در ایجاد این تجربیات دارند. یک معلم آموزش دیده و بسیار ماهر تعاملات خود را متناسب با نیازهای کودک تنظیم می کند - با استفاده از زبان پاسخگو، درگیر کردن همه کودکان در فعالیت های کلاسی، تقویت استقلال، و ایجاد فضایلمحیطی سرشار از زبان.
26 معلمان کارآمد دوران کودکی به طور فعال از رفتار چالش برانگیز پیشگیری و هدایت می کنند و با احترام، گرمی و همدلی به نیازهای کودکان پاسخ می دهند. تجربیاتی که کودکان با معلمان در اولین سالهای خود دارند همچنین میتواند زمینه تعامل آنها با معلمان در کلاسهای بعدی را فراهم کند و بنابراین برای ترویج نگرشهای مثبت در مورد مدرسه و رویکردهای یادگیری بسیار مهم است.
محیط فیزیکی
کودکان به یک محیط فیزیکی – چه در داخل و چه در خارج – نیاز دارند که بتوانند با خیال راحت بازی کنند، کاوش کنند و یاد بگیرند. محیط یادگیری باید شامل مواد جذاب و مناسب رشد باشد و برای ارتقای استقلال و اکتشاف بر اساس مراحل مختلف رشد کودکان ترتیب داده شود.
به عنوان مثال، نوزادان باید با محیط آموزش برنامه نویسی کودکان خود به روشی کاملا فیزیکی تعامل داشته باشند و روابط علت و معلولی را با لمس و احساس اشیا بررسی کنند. بنابراین محیط باید شامل اسباببازیهایی باشد که از مواد مختلف ساخته شدهاند که به اندازه کافی کوچک باشند تا نوزاد آن را بردارد.
کودکان نوپا و پیش دبستانی از اشیاء در ترکیب های پیچیده تری استفاده می کنند و با یکدیگر درگیر بازی های اجتماعی و نمایشی می شوند. محیط آنها به اسباببازیهایی نیاز دارد که تخیل را برانگیزد، مانند آشپزخانههای بازی، و میتواند آنها را در حل مسائل مانند پازل درگیر کند.
28 مراکز آموزشی—مناطق کاملاً مشخصی که در یک محیط آموزشی کنار گذاشته میشوند که در آن کودکان میتوانند به آسانی به مواد دسترسی داشته باشند و درگیر شوند. فعالیتهای یادگیری مستقل و خودراهبر - میتواند راهی مؤثر برای سازماندهی و حمایت از تواناییهای در حال رشد، تشویق تعاملات، ایجاد فرصتهایی برای ایفای نقش، و ارتقای مهارتهای سوادآموزی باشد.
علاوه بر محیط آموزشی سرپوشیده، کودکان به فضای بیرونی نیز نیاز دارند تا بتوانند آموزش برنامه نویسی کودکان حرکت کنند و با دنیای طبیعی درگیر شوند. بازی در فضای باز تأثیرات مثبتی بر سلامتی دارد و نشان داده شده است که با چاقی کودکان مبارزه می کند و به توسعه سیستم ایمنی قوی تر کمک می کند. تحقیقات همچنین نشان می دهد که کودکانی که به طور منظم در فضای باز بازی می کنند، تخیل فعال تری دارند، سطح استرس کمتری دارند و برای خود و دیگران احترام بیشتری قائل هستند. 31
ساختار پشتیبانی برنامه
یک محیط عملیاتی با عملکرد بالا، عنصر ضروری یک برنامه با کیفیت در دوران کودکی است. این پشتیبانی عملیاتی اداری اشکال مختلفی دارد. اولاً، برنامهها به رهبران مؤثری نیاز دارند که بتوانند از معلمان آموزش برنامه نویسی کودکان پشتیبانی آموزشی و همچنین مدیریت صحیح کسبوکار برای برنامه کلی ارائه کنند.
دوم، خارج از برنامه فوری، برنامهها به یک سری حمایتهای ساختاری از جمله دسترسی به توسعه حرفهای، منابع بهبود کیفیت، جریانهای مالی پایدار و کافی، و خط لوله ای از معلمان آموزش دیده نیاز دارند. این حمایتهای خارجی تشخیص میدهند که برنامههای دوران کودکی در خلأ عمل نمیکنند و بر سیستم گستردهتر دوران کودکی متکی هستند.
برای اطمینان از کیفیت باید هر سه فاکتور وجود داشته باشد. یک کلاس درس آموزش برنامه نویسی کودکان با منابع کافی بدون معلم موثر برای مهار آن منابع کافی نیست. در همین حال، معلم مؤثر بدون سیستم پشتیبانی برای مدیریت کسب و کار، آموزش پشتیبانی و ارائه توسعه حرفه ای پایدار نیست.
چگونه ایالت ها کیفیت را در اوایل کودکی اندازه گیری می کنند
یافتن مواد تشکیل دهنده این معجون چندان دشوار نیست، اگر بدانیم در برنامه نویسی کودکان کجای دنیای بازی می توانیم آنها را پیدا کنیم. برای یافتن شکر همیشه باید به لبه های یک جزیره برویم، جایی که معمولا نیشکر در آن یافت می شود. ما باید این نیشکر را برداریم و سپس به پردازش آن ادامه دهیم تا شکری را که در این دستور برای معجون بازی استفاده می کنیم به دست آوریم.
قارچ ها معمولاً در معادن جنگل روفست یافت می شوند، نه همیشه در همه آنها، اما وقتی به برخی از معادن می رویم، مطمئن هستیم که خوش شانس هستیم و مستقیماً آنها را پیدا می کنیم. وقتی صحبت از چشم عنکبوتی به میان می آید، چیز خاص تری وجود دارد. باید منتظر شب در Minecraft باشیم تا عنکبوت را پیدا کنیم و بکشیم. در آن صورت فقط می توان امیدوار بود که کمی شانس داشته باشیم و او ظاهری را به ما بدهد که بعداً در دستور ذکر شده برای قوت ضعف استفاده خواهیم کرد. ممکن است لازم باشد این مورد را با یک جفت عنکبوت در بازی آزمایش کنید.
چگونه برای نقاط ضعف در Minecraft آماده شویم
معجون ضعف Minecraft
هنگامی که مواد لازم ذکر شده در قسمت قبل را در اختیار داشتیم، اکنون می توانیم به تنهایی روی تهیه این معجون تمرکز کنیم. آنها این نوشیدنی ضعف را در Minecraft دم می کنند که واقعاً می توان آن را به دو مرحله تقسیم کرد. برنامه نویسی کودکان از آنجایی که ابتدا باید چشمی به اصطلاح تخمیر شده را که قرار است در معجون استفاده کنیم درست کنیم و سپس مرحله دوم را در جایی که این معجون را تمام می کنیم انجام دهیم و سپس از آن استفاده کنیم. مراحل مورد نظر عبارتند از:
اول از همه، باید یک چشم تخمیر شده درست کنیم. این چیزی است که با ساختن شکر، قارچ و چشم عنکبوتی که به ما داده شده است، به دست می آید. در این صورت ترتیب استفاده از این اقلام اهمیتی ندارد.
در مرحله دوم باید از چشم تخمیر شده برای تهیه نوشیدنی با استفاده از بطری های شیشه ای پر از آب استفاده کنیم. اگر این کار جواب نداد و نتوانستیم آن چشم را اضافه کنیم، ابتدا زگیل A را اضافه کنید. سپس چشم تخمیر شده را اضافه می کنیم. این فرآیند معمولاً به خوبی کار می کند.
این مراحل به شما این امکان را می دهد که این نوشیدنی را آماده داشته باشید، اما از این طریق فقط می توانید معجون را بگیرید، یعنی نمی توان آن را به سمت دشمنی که فقط منفی است پرتاب کرد. این چیزی نیست که ما بخواهیم، زیرا ضعیفتر شدن و از دست دادن امتیاز برای ما مفید برنامه نویسی کودکان است. کاری که باید انجام دهیم این است که این معجون جادویی را یکبار مصرف کنیم تا در لحظاتی که به آن نیاز داریم در Minecraft بر علیه اهداف یا دشمنان از آن استفاده کنیم.
معجون های Minecraft
فرآیند قالب گیری آن برای تقویت معجون بسیار ساده است، چیزی که ما به باروت اضافه می کنیم. این عنصری است که به شما امکان می دهد دشمنان را وارد بازی کنید. اگرچه این روندهمچنین یک پیامد مهم دارد و آن این است که یک دقیقه طول می کشد (به یاد داشته باشید که 1:30 طول می کشد). بنابراین پس از اینکه معجون را شایسته راه اندازی کردیم، مهم است که بهبود را اضافه کنیم تا مدت زمان آن افزایش یابد.
سپس سنگ قرمز را اضافه می کنیم که مدت زمان آن افزایش می یابد و به این ترتیب مجموعا سه دقیقه می شود. مدت زمان خوبی است که در مواقعی که نیاز به استفاده از آن داشته باشیم تأثیر خوبی از آن می دهد. Minecraft Vs. Roblox: گیم پلی
در ظاهر، هر دو Minecraft و Roblox شبیه برنامه نویسی کودکان به هم هستند، اگرچه مکانیک بازی متفاوتی دارند. به عنوان مثال، Minecraft بیشتر یک بازی انفرادی است و بر کاوش در دنیای تولید شده تمرکز دارد.
هسته اصلی بازی حالت بقای یک بازیکن است. اگرچه می توانید به وب سرورها بپیوندید، اما می توانید در حالت خلاقانه نیز بازی کنید. این مکانیک سلامت و معدن را حذف می کند تا شما را آزاد کند و بدون ترس از حملات دشمن ایجاد کند.
در مقابل، Roblox بیشتر شبیه یک "جعبه ابزار" برای ساخت بازی است. تخیل شما در اینجا محدودیت شماست، با تیراندازی، بازی استراتژیک، بازی سرمایه دار، شبیه ساز و موارد دیگر. به عنوان مثال، شما بازی هایی مانند Jailbreak دارید که باید از سرقت بانک برنامه نویسی کودکان جلوگیری یا انجام دهید و Theme Park Tycoon 2. می توان گفت که فرنچایز Piggy، یک بازی ترسناک بقا، یکی از محبوب ترین بازی های Roblox در دسترس است. .
برای شکستن موفقیت آمیز دیسک، بازیکنان باید از کلنگ استفاده برنامه نویسی کودکان کنند. با استفاده از آن، بازیکنان می توانند آن را مانند هر آیتم دیگری در Minecraft بشکنند. از نظر بصری، اینها شبیه به یک صفحه بلوط هستند. آنها یک بلوک جامد نیمه شفاف با محدودیت پشته تا 64 هستند.
اما کاربرد اصلی چیست؟
متأسفانه در حال حاضر استفاده زیادی از تخته بلوط سنگ شده در بازی وجود ندارد. با توجه به اینکه چگونه فقط در تبلیغات موجود است، اکثر کاربران حتی تصوری از وجود این آیتم ندارند.
این احتمال وجود دارد که آنها بتوانند در به روز رسانی های آینده نزدیک آن را دوست داشته باشند، اما در حال حاضر، حداقل استفاده از آیتم وجود دارد. هیچ چیز خاصی در مورد آیتم وجود ندارد، به جز اینکه مانند هر دیسک دیگری است که در بازی موجود است.
خط پایین
در این مقاله معنی و کاربرد دال بلوط فسیل شده در Minecraft را برای شما توضیح داده ایم. حتما مقاله را بخوانید. به یاد داشته باشید که هر دو تخته بلوط سنگ شده و تخته آلفا تقریباً یکسان هستند. دیسک های آلفا نامی بود که در ابتدای بازی به این آیتم داده شد.
اگر چیزی است که در مقاله متوجه نشدید، نظر خود را بنویسید. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به سوالات شما پاسخ دهیم! Minecraft بازیای است که با وجود سالها حضور در بازار همچنان محبوبیت خود را حفظ میکند. بازی ای که میلیون ها نفر در سراسر جهان آن را انجام می دهند و به مرور زمان عناصر جدیدی را معرفی می کند. یکی از مفاهیمی که ممکن است برای بسیاری آشنا به نظر برنامه نویسی کودکان برسد معجون ضعف است که احتمالاً چند بار نام آن را شنیده اید. این معجون بخشی از کیمیاگری بازی است.
در ادامه همه این نقاط ضعفی که می توانیم در Minecraft از آن استفاده کنیم را به شما خواهیم گفت. ما به شما می گوییم که این معجون چیست، برای چه کاری می توان در بازی شناخته شده استفاده کرد و چگونه آن را در حساب خود دریافت کنید. این اطلاعاتی است که شما برای دانستن همه چیز در مورد این معجون نیاز دارید که می تواند نقش مهمی در این بازی داشته باشد.
1 نقطه ضعف در Minecraft چیست؟2 مواد لازم برای تهیه این معجون3 چگونه برای نقاط ضعف در Minecraft آماده شویمنقطه ضعف در Minecraft چیست معجون ضعف Minecraft
نوشیدنی ضعف نوعی معجون است که می توانیم در بازی از آن استفاده کنیم. معجونی است که در دسته تاثیر منفی قرار می گیرد و به لطف آن می توان روستاییان زامبی شده را شفا داد. همچنین به ما این امکان را می دهد که مقاومت را نسبت به هدفی که در بازی داریم کاهش برنامه نویسی کودکان دهیم، بنابراین واقعاً معجون است که دو هدف متفاوت دارد که ما می توانیم در هر زمان از آن استفاده کنیم.
این معجون جادویی می تواند حدود 0.5 امتیاز (اگر بخواهیم آن را در این عمل ببینیم یک چهارم قلب) آسیبی که یک بازیکن یا یک اوباش می تواند با آن وارد کند را کاهش دهد. بنابراین، به عنوان ابزاری برای کمک فوق العاده در انواع موقعیت های بازی ارائه می شود. این معجون است که در Minecraft بسیار استفاده می شود، بنابراین بازیکنان زیادی هستند که می خواهند بدانند چگونه می توان آن را تهیه یا تهیه کرد.
نوشیدنی ضعیف معمولی مورد برنامه نویسی کودکان استفاده در بازی 1:30 دقیقه طول می کشد. این چیزی است که می تواند به خوبی کار کند، اما اگر بخواهیم طولانی تر کار کند، راهی برای انجام آن وجود دارد. ما به سادگی باید از سنگ قرمز در پایه معجون استفاده کنیم. به لطف این معجون در مجموع 4 دقیقه دوام می آورد، بنابراین می تواند در این راه موثرتر باشد و در استراتژی ما به ما کمک کند.
مواد لازم برای تهیه این معجون
مواد تشکیل دهنده نوشیدنی ضعف Minecraft
مانند تمام نوشیدنیهای دیگری که باید در بازی تهیه کنیم، برای اینکه بتوانیم این نوشیدنی ضعیف را در Minecraft ایجاد کنیم، به تعدادی مواد به طور خاص نیاز داریم. در این مورد خاص، ما به مواد خاصی نیاز داریم، علاوه بر این که به مقدار مشخصی از برخی از آنها برنامه نویسی کودکان نیاز داریم. اگر میخواهید بدانید به چه موادی نیاز دارید و همچنین مقدار آن، این لیست است: