برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

یادگیری پایتون چقدر طول میکشد


 پاسخ به عوامل مختلفی بستگی دارد. خبر خوب: اگر رویکرد درستی  یادگیری پایتون چقدر طول میکشد  داشته باشید، احتمالا کمتر از آنچه فکر می کنید. بیایید شیرجه بزنیم

 

هر کس اهداف متفاوتی دارد و هر کس در سناریوی متفاوتی کار می کند، بنابراین پاسخ واقعی ممکن است برای هر فرد بسیار متفاوت باشد. موارد زیر را در نظر بگیرید:

 

برای چه پایتون را یاد می گیرید؟ برای یک کلاس دانشگاهی، برای یک یادگیری پایتون چقدر طول میکشد v نقش مهندسی، تبدیل شدن به یک دانشمند داده یا به عنوان یک سرگرمی؟

 

نقطه شروع شما کجاست؟ آیا اصول برنامه نویسی یا زبان دیگری را می دانید یا از صفر شروع می کنید؟

 

چقدر می توانید برای تمرین وقت بگذارید یادگیری پایتون چقدر طول میکشد  ؟ یک ساعت در روز؟ 40 ساعت در هفته؟

 

اگر به دنبال یک پاسخ کلی هستید، در اینجا این است: اگر فقط می خواهید اصول پایتون را یاد بگیرید، ممکن است فقط چند هفته طول بکشد. با این حال، اگر به‌عنوان یک برنامه‌نویس یا دانشمند داده دنبال حرفه‌ای هستید، می‌توانید انتظار یادگیری پایتون چقدر طول میکشد  داشته باشید که چهار تا دوازده ماه طول بکشد تا پایتون به اندازه کافی پیشرفته برای آماده شدن برای کار بیاموزید.

 

تخمین‌های بالا از دانش‌آموزانی است که دوره اصول پایتون ما را گذرانده‌اند، و کسانی که علوم داده ما را با مسیر شغلی پایتون به پایان رسانده‌اند.

 

این مقاله به برخی از رایج‌ترین سوالاتی که مبتدیان در مور یادگیری پایتون چقدر طول میکشد د یادگیری پایتون می‌پرسند، مانند موارد زیر پاسخ خواهد داد:

 

آیا یادگیری پایتون در سال 2024 منطقی است؟

آیا یادگیری پایتون سخت است؟

آیا می توانید پایتون را به خودتان آموزش دهید؟

چرا باید پایتون یاد گرفت؟

چگونه می توانید پایتون را سریعتر یاد بگیرید؟

آیا یادگیری پایتون در سال 2024 ارزش آن را دارد؟

تقاضای بالا و حقوق سودآور

 

آره. از دیدگاه شغلی، بازده مالی و دیدگاه تطبیق پذیری، یادگیری پایتون مطمئناً ارزش آن را دارد.

 

تقاضا برای مهارت های پایتون زیاد است

در سال 2024، اهمیت پایتون در صنعت فناوری غیرقابل انکار است، یادگیری پایتون چقدر طول میکشد  به ویژه در زمینه هایی مانند یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی، جایی که زبان انتخابی برای بسیاری است. استفاده از آن نسبت به سال گذشته 22.5 درصد افزایش قابل توجهی داشته است که نشان دهنده پذیرش گسترده آن در صنایع مختلف است. افراد حرفه‌ای مسلط به پایتون بسیار مورد توجه هستند و پیش‌بینی می‌شود که تنها بازار کار یادگیری ماشینی تا سال 2024 به 31 میلیارد دلار برسد یادگیری پایتون چقدر طول میکشد . با برنامه‌های پایتون که نقش‌های متعددی را در بر می‌گیرند - از تجزیه و تحلیل داده‌ها گرفته تا توسعه نرم‌افزار -آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  یادگیری این زبان همه کاره یک سرمایه‌گذاری ارزشمند برای هر شغل متمرکز بر فناوری در بازار کار در حال تحول امروز است.

 

حقوق پر سود

مشاغلی که به مهارت های پایتون نیاز دارند می توانند در ایالات متحده بیش از 100000 دلار در سال حقوق دریافت کنند. یادگیری پایتون چقدر طول میکشد  در اینجا لیستی از مشاغلی که به دانش برنامه نویسی پایتون نیاز دارند - و حقوق آنها در ایالات متحده آمده است:

 

تحلیلگر داده سطح ورودی: 55 تا 83 هزار دلار (اینجا یکی شوید)

تحلیلگر داده: 66 تا 103 هزار دلار (اینجا یکی شوید)

مهندس داده: 103 تا 152 هزار دلار (اینجا یکی شوید)

دانشمند داده: 130 تا 190 هزار دلار (اینجا یکی شوید)

توسعه دهنده پایتون: 89 تا 128 هزار دلار

مهندس یادگیری عمیق: 118 تا 181 هزار دلار

مهندس یادگیری ماشین: 124 تا 186 هزار دلار

مهندس نرم افزار: 113 تا 174 هزار دلار

تطبیق پذیری باور نکردنی

یک جوک درونی در جامعه پایتون وجود دارد که پایتون دومین زبان برتر برای همه چیز است. البت یادگیری پایتون چقدر طول میکشد  ه، آنچه که بهترین است ذهنی است، اما پایتون فوق العاده انعطاف پذیر است. این زبان رایج ترین زبان برای علم داده و یادگیری ماشین است. یکی از دلایل محبوبیت گسترده آن این است که یکی از زبان‌های ساده‌تر برای یادگیری و استفاده در هنگام کار با داده است. و خوشبختانه برای کارفرمایان و دانشمندان داده به طور یکسان، برای تسلط بر آن نیازی به سالها مطالعه نیست.

 

یادگیری پایتون واقعا چقدر طول می کشد؟

یادگیری پایتون واقعا چقدر طول می کشد؟

 

همانطور که قبلا ذکر کردیم، پاسخ به این سوال به اهداف شما بستگی دارد. پایتون فقط یک زبان برنامه نویسی نیست - یک ابزار است و شما یاد می گیرید که چگونه از آن در زمینه مشکلاتی که می خواهید حل کنید استفاده کنید. در اینجا چند سناریو وجود دارد

 

یک بازاریاب که یک مزیت جزئی می خواهد

اگر شما یک بازاریاب هستید که می‌خواهید داده‌های Google Analytics را با دقت بیشتری تجزیه و تحلیل کنید یادگیری پایتون چقدر طول میکشد  ، می‌توانید سینتکس اساسی پایتون و تکنیک‌های مورد نیاز پانداها را در عرض چند هفته بیاموزید. این شما را به یک توسعه دهنده پایتون یا تحلیلگر داده واجد شرایط شغلی تبدیل نمی کند، اما برای حل مشکل شما کافی است.

 

به دنبال یک شغل جدید در علم داده

اگر از ابتدا در حال یادگیری هستید و به دنبال کار تمام وقت با استفاده از پایتون هستید، می توانید انتظار داشته باشید که حداقل چند ماه را به مطالعه پاره وقت اختصاص دهید. چند ماه به شغلی که به دنبال آن هستید بستگی دارد. برای مثال، کار کردن از طریق مسیر دوره آموزشی پایتون، تحلیلگر داده، شما را آماده می‌کند تا برای شغلی به عنوان تحلیلگر داده درخواست دهید. اکثر زبان آموزان حداقل سه ماه طول می کشند تا این مسیر را طی کنند. با این حال، برای روشن بودن، می توانید یک عمر را صرف یادگیری پایتون کنید. صدها کتابخانه وجود دارد که بسیاری از آنها مرتباً در حال بهبود و تکامل هستند و خود زبان نیز در طول زمان تغییر می کند. زمان زیادی طول نمی کشد تا بتوانید مشکلات  How long does it take to learn Python?  را با پایتون حل کنید، اما تسلط بر پایتون به معنای یادگیری و رشد مداوم در طول حرفه شماست.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد