برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3


بدون شک به صورت آفلاین کار  دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 می کند و بسیار شبیه Scratch است.

با این حال، ساختن کمیک های متحرک در کلاس، به نظر من خیلی پیچیده است...

دیگر حباب‌های گفتگو وجود ندارد و اگرچه جایگزینی پیشنهاد شده است، پیام ولفگانگ را ببینید که چگونه بادکنک‌های کلمه‌ای «بگو» و «فکر کن» (حباب‌های متنی) و دیگر متن‌ها روی صفحه‌نمایش ایجاد کنیم، اما برای کل کلاس دبستان غیرقابل مدیریت باقی می‌ماند. .

با این حال، متوجه شدم که در رایانه لوحی من، سنتز گفتار دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  جایگزین حباب ها شده است. مشکل اینه که همیشه صداش یکیه...

 

مشکل دیگر: من نمی توانم پروژه های به اشتراک گذاشته شده را آزمایش کنم... همه پروژه هایی که دانلود کردم در حین اجرا باگ هستند (هنوز می توانم کد را ببینم) و پیغام پاکت کد متوقف شده را در پس زمینه سیاه می گذارند.

 

نگرانی دیگر، فرمت پرتره تقریباً اجباری است

اپلیکیشن Makeblock را دانلود کنید

 

اپلیکیشن Makeblock

 

فناوری افزودنی های A4 برای mBlock

چندین برنامه افزودنی برای مدل های قابل  دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 برنامه ریزی A4 Technologie و همچنین برای ماژول های Grove در mBlock5 موجود است.

به پسوندهای A4 در mBlock3 و mBlock5 دسترسی داشته باشید

software-mBlock-5

 

3) S4A – Scratch برای آردوینو

به شما امکان می دهد کارت های آردوینو نوع UNO را برنامه ریزی کنید

حالت گام به گام برای  دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 مشاهده دستورالعمل در حال اجرا

برنامه نویسی محدود به ورودی/خروجی کارت خاص است

منحصراً با کارت متصل به رایانه شخصی کار می کند

دانلود S4A (نسخه خاص بر اساس Scratch V1.4)

 

Scratch-S4P

 

4) SP2 - SCRATCH برای PICAXE

• S2P که به موازات Scratch2 راه اندازی می دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  شود، بلوک ها را در Scratch نشان می دهد و به شما امکان می دهد کل محدوده PICAXE را برنامه ریزی کنید.

حالت "متصل" به شما امکان می دهد مستقیماً با سخت افزار متصل به رایانه شخصی تعامل داشته باشید و تغییر برنامه Scratch بلافاصله بر روی سخت افزار اعمال می شود.

حالت "Remote" به برنامه اجازه می دهد تا در دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  سخت افزار بارگذاری شود، که سپس مستقل می شود و نیازی به اتصال به کامپیوتر نیست.

دستورالعمل های راه اندازی S2P را با Scratch 2 دانلود کنید

من همچنین موفق به تماشای پروژه های Scratch در iPad2 شدم؛ در مرورگری غیر از سافاری، Puffin (اما در نسخه رایگان، که پس از 14 روز دیگر از Flash Player پشتیبانی نمی کند).

من فقط تونستم انیمیشن ببینم بازی  دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 ها رو نتونستم اجرا کنم چون فلش روی کیبورد ندارم.... اما بازی ها به همین صورت راه اندازی شدند.

در ویرایشگر Scratch، می‌توانم روی بلوک‌ها کلیک کنم، اما در جابجایی آنها مشکل داشتم

اما برای سایت اسکرچ، عالی است. من خودم روی آی پدم می نویسم.

Macadam، Scratcher از اکتبر 2012. به عنوان یک بچه Download Scratch for Android, computer and phone and install Scratch 3  نابالغ احمق شروع کرد - اما سعی کرد آن خاطره دردناک را پاک کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد